Nieuws

PS Plus-leden ontvangen achttien PS4-games op PlayStation 5

Komt meteen op lancering beschikbaar

Geschreven door Michel Musters op
PlayStation Plus-leden ontvangen op de PlayStation 5-lancering achttien PlayStation 4-games zonder verdere kosten.

Het gaat om God of War, Bloodborne, Final Fantasy 15, Persona 5, Fallout 4, Uncharted 4, Mortal Kombat 10, Ratchet and Clank, Days Gone, Detroit Become Human, Until Dawn, Resident Evil 7, Infamous Second Son, Battlefield 1, Batman Arkham Knight, The Last of Us Remastered, The Last Guardian en Monster Hunter World.

De achttien games komen op de lancering van PlayStation 5 beschikbaar voor iedereen met een PlayStation Plus-abonnement. De games kunnen gedownload worden op de console. De PlayStation 5 lanceert op 19 november in Nederland en België.

Dit artikel delen:

Lees meer

Sony: 'PlayStation 5 vanaf morgen te reserveren' Bekijk nieuwe gameplaybeelden van Oddworld: Soulstorm
13

Reacties op: PS Plus-leden ontvangen achttien PS4-games op PlayStation 5

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Darkness2K7

    • 17 september 2020 00:37
    Als je de hele PS4 plus library heb dan zou je die gewoon moeten kunnen spelen toch?
    MGS zat ook op de PS4 in de plus dus waarom die niet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 17 september 2020 05:06
    @Darkness2K7 ze hebben een mix gemaakt van PS4 games, niet alles zit er in wat ooit via PlayStation plus is weggegeven.Er zitten genoeg goede games bij dus keus genoeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MarzoriuM

    • 17 september 2020 06:30
    @Jumpman Maar die ps4 games die je zelf ooit via ps plus hebt gedownload en niet in deze collectie zitten, zou je toch ook gewoon op je ps5 beschikbaar moeten hebben?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 17 september 2020 07:07
    @MarzoriuM Alleen als ze backwards compatibale zijn.
    En daar is sony nog steeds vaag over.
    Kijk bij xbox is er gezegd dat alle xbx one games kan je spelen op series x en een heleboel 360 en 1e xbox games.
    Sony had het eerst over 100 games toen weer meer maar welke games het zijn is nog steeds weinig overbekend.
    En of ze beter draaien dus hogere fps en resolutie niks is daaar overbekend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 17 september 2020 13:14
    @MarzoriuM hoe het met de backward compatibility zit is me ook niet duidelijk maar ongeacht of je deze games digitaal hebt of niet, deze 18 games krijg je bij de ps5 als je een plus abonnement hebt. Je kan dus direct beginnen met gamen.en gezien de launch lineup op dit moment is dat wel een goed iets, in mijn geval dan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Footy

    • 17 september 2020 07:32
    18 games en nog steeds niks wat ik leuk vind

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cocabeer

    • 17 september 2020 07:36
    @Footy Zal het aan jou liggen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Footy

    • 17 september 2020 07:52
    @Cocabeer Dat doet het jammergenoeg zeker

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cocabeer

    • 17 september 2020 08:26
    @Footy Zonde, man. Misschien is het gewoon even een bui waar je in zit? Dat heb ik wel eens. Nergens echt zin in. Meestal pak ik dan een remaster oid van iets waarvan ik al weet dat ik het leuk vind.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Footy

    • 17 september 2020 09:59
    @Cocabeer Nee altijd al gehad. Heb een vrij beperkte smaak qua games. Hou van racers, open world action adventure en management games. Enige voorwaarde daaraan is dat het een 'realistische' setting moet hebben. Hou niet van fantasy, scifi of superhelden. Ook niet van shooters. Dan is er helaas niet zoveel meer over. Heb dan ook zowat nooit een backlog. Vaker dat ik ff niets nieuws te spelen heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cocabeer

    • 17 september 2020 07:36
    En blijven deze beschikbaar? Maw: als ik de ps5 pas over een half jaar koop dan zijn deze games nog steeds gratis via PS Plus?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 17 september 2020 09:10
    @Cocabeer staat niets bij over een tijdelijke deal

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Xandecs

    • 20 september 2020 23:52
    @Cocabeer dat zou ik ook graag zeker weten, al lijkt me het wel.