Nieuws

PlayStation Plus-games van november

Met o.a. The Walking Dead en Mass Effect 2

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft de PlayStation Plus-games van november bekendgemaakt. Daar zitten onder andere de adventure The Walking Dead: Season 2 en Mass Effect 2 bij.

Dit zijn alle games die PS Plus-bezitters kunnen downloaden: 

The Walking Dead: Season 2 (PS4)

Magicka 2 (PS4)

Mass Effect 2 (PS3)

Beyond Good and Evil (PS3)

inviZimals (PS Vita)

Dragon Fin Soup (PS3, PS4 en PS Vita).

Vanaf 3 november zijn deze games gratis te downloaden voor gebruikers van PS Plus.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nuketown keert terug in Call of Duty: Black Ops 3 Gameplaybeelden Fallout 4 gelekt
25

Reacties op: PlayStation Plus-games van november

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Wormpaul

    • 2 november 2015 10:22
    The Walking Dead: Season 2 (PS4)

    Deel 1 prima mee vermaakt, en gratis wil ik best deel 2 een kans geven (alhoewel het truukje nu wel bekend is)

    Beyond Good and Evil (PS3)

    Zal het nog steeds leuk zijn om deze klassieker te spelen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ksmai

    • 2 november 2015 13:08
    ik had de HD remake gekocht 2 jaar terug (ongeveer) en ik vind persoonlijk dat deze de tand des tijds prima doorstaan heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 2 november 2015 13:29
    NUTRIPILLENFABRIEK!!

    Ja allicht is die game de moeite nog waard :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 2 november 2015 10:28
    Wow Beyond Good & Evil! :D Nice! De vita games lijken me alleen niet zoveel aan :/

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sinas

    • 2 november 2015 10:34
    Seizoen 2 geven van een game die leunt op Seizoen 1 wauw, good job sony good job

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • geert1

    • 2 november 2015 11:00
    Da's inderdaad een beetje vreemd, maar veel mensen hebben het eerste seizoen inmiddels wel meegepakt in één van de vele acties die dat spel heeft gekregen de afgelopen jaren. Ook is het eerste seizoen nu op PS4 in de aanbieding van €25 voor €12,50. Effectief koop je dus beide seizoenen voor die €12,50 en dat is niet gek. Toch was het netter geweest als Sony ook seizoen 1 zou weggeven. In 2016 volgt overigens een derde seizoen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Joooooop

    • 2 november 2015 23:51
    Dit!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 3 november 2015 14:53
    Ze hebben voor mensen als jij een speciale naam…:

    Azijnzeikers.

    Het zal ook nooit gewoon goed zijn he, altijd wat te klagen en te zeiken. Mass effect leunt ook zwaar op het voorgaande deel…en…zeg geven de DLC er niet gratis bij (Oh nee, geen Zaeed…) maar wacht logisch, want het is een EA game (pure evil…MUHAHAHA)…Oh wacht, heb mijn punt al gemaakt. Zeur toch niet eens zo. Er zijn elke maand gratis games…en soms zijn ze leuk. Deal with it!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 2 november 2015 10:49
    Mooie lijst aan games alleen heb ik de meeste al en zie ik dus geen reden om plus te activeren nog (heb namelijk nog een 3 maanden kaart liggen).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tonne

    • 2 november 2015 10:50
    Mager aanbod ps4.
    Wel een kans om de telltale serie nog een kans te geven dat wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 2 november 2015 11:23
    Dragon Fin Soup <3 <3 <3

    voor de rest magertjes, maar niet heel erg, met Fallout 4 om de hoek..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dre2010

    • 2 november 2015 12:16
    Erg mager. Japan krijgt thief 3 en wij weer wat indie games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 2 november 2015 12:54
    Ik neem aan dat je de reboot van Thief bedoeld? dat is namelijk de 4e game in de serie. De 3e was Thief deadly shadows en kwam uit voor pc en de allereerste xbox.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 3 november 2015 14:55
    Thief…hahaha…dan krijg ik toch liever een degelijke indie….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • zuipbeschuit

    • 2 november 2015 13:37
    Ik koop steeds maar geen AC: Black Flag (PS4) omdat ik stiekem toch hoop dat ie gratis op PS+ komt, helaas, misschien december :)….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mrblueeyes

    • 2 november 2015 19:00
    Sinds de launch van de PS4 hebben ze nog geen tripple A games in PS plus gehad. Dus ben bang dat je lang kunt wachten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • zuipbeschuit

    • 3 november 2015 12:04
    Toch wel gek aangezien de PS3 toch aardig wat AAA's krijgt…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 3 november 2015 15:06
    Dat duurde ook heel lang, ze komen vanzelf…en ja….dan zijn het allemaal hele oude spellen, net als op de PS3. Waarbij ik verwacht dat ze beginnen met Sony exclusives. Killzone, Infamous…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 4 november 2015 10:26
    Infamous is al geweest, tenminste die trieste DLC die ook los te spelen is. Het wordt tijd dat ze eens een leuke klapper weggeven voor de PS4. Bij de PS3 zie ik elke maand leuke titels voorbij komen die ik gratis zeker zou proberen of al gespeeld heb.

    Ik zou zeggen: Sony, pak in de maand december eens uit en verras ons met een goede PS4 triple A game. Een Black Flag zou ik niet eens zo gek vinden, zijn immers alweer twee nieuwe AC titels uit :)

    Zou me niks verbazen inderdaad als ze eerst de hele oude meuk erop gooien (zoals Knack) of aan komen zetten met een CoD van twee jaar geleden. Tuurlijk snap ik dat ze niet de allernieuwste games gratis aan kunnen bieden, maar één keer in het jaar een populaire triple A game aanbieden die ongeveer een jaar oud is kan geen kwaad lijkt mij… PS4 is toch immers for the players??

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Raptor-NL

    • 2 november 2015 15:12
    Dragon Fin Soup is de enige die de moeite waard is. Beyond Good and Evil is één aanrader! Enkel Mass Effect 2 is nogal vreemd aangezien het een trilogie is, dus ja dan geef je alleen deel 2… Walking Dead doet me niets, zombies zijn gewoonweg totaal niet interessant.