Nieuws
Crash Bandicoot 4: It's About Time

PlayStation Plus Essential-games van juli uitgelekt

Waaronder Crash Bandicoot 4: It's About Time

Geschreven door Michel Musters op
De gratis games die PlayStation Plus Essential-abonnees in juli kunnen claimen zijn uitgelekt.

Sinds kort is het vernieuwde PlayStation Plus beschikbaar in Europa. Hoewel er drie verschillende abonnementsvormen zijn, is de goedkoopste 'tier' - Essential - nog altijd goed voor een paar gratis games per maand.

De games die van 5 juli tot en met 2 augustus worden aangeboden zijn nu uitgelekt via Dealabs-gebruikers billbil-kun. Het gaat om de platformer Crash Bandicoot 4: It's About Time, de filmische horrorgame The Dark Pictures: Man of Medan en de coöperatieve multiplayergame Arcadegeddon.

Sony heeft bovenstaande spellen nog niet officieel bevestigd als de volgende PlayStation Plus-games, maar aangezien op Dealabs maandelijks de games van te voren uitlekken, is het zeer waarschijnlijk dat dit correct is.

Tot en met 4 juli kunnen PS Plus Essential-leden nog God of War (2018), Nickelodeon All-Star Brawl en Naruto to Boruto: Shinobi Striker claimen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Summer Games Done Quick 2022 van start gegaan Steam Summer Sale is eind vorige week begonnen
10

Reacties op: PlayStation Plus Essential-games van juli uitgelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Snoop213

    • 27 juni 2022 08:49
    Dan kan ik de Xbox game die ik laatst opnieuw had gekocht verkopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Wiebelsnor

    • 27 juni 2022 09:57
    @Snoop213 Marco prima

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 27 juni 2022 10:04
    @Wiebelsnor ? Haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 27 juni 2022 09:55
    Benieuwd naar wat de andwre tiers voor games gaan aanbieden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 27 juni 2022 10:36
    @hulstpower Dit gaat om de gratis games die je mag houden he, die krijg je bij iedere tier. De library aan games die vroeger ps now was en de classics komen bovenop deze games. Maar er zullen geen andere maandelijkse games per tier zijn hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 27 juni 2022 10:55
    @Messtranor dat snap ik, daarom zei ik brn benieuwd wat de andere tiers krijgen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 27 juni 2022 15:40
    @hulstpower Extra en Premium krijgen sowieso Stray. Laten we hopen dat we regelmatig dat soort games krijgen op de dag dat ze uitkomen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 27 juni 2022 16:19
    @poklaan stray lijkt me niks, maar omdat ik premium heb zal ik het wel proberen. Ga denk ik eerder crash 4 spelen die wou ik op xbox spelen als de deal rond is maar ga hem denk ik nu al spelen met me zoon.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavalera

    • 27 juni 2022 10:20
    Man of Medan zit ook al in ps extra. Vorige maand ook al God of War die ook al in de ps plus collection zat, denk dat het wel vaker zal gebeuren nu dat games dubbel komen. Crash is dan niet echt mijn type game mawr schijnt wel echt een goede game te zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 27 juni 2022 15:40
    @Lavalera Dat mag je inderdaad vaker verwachten ja, met PS Now en PS+ was dat ook bijna maandelijks een dingetje.