Nieuws
Cuphead

Update: PlayStation 4-versie van Cuphead vandaag beschikbaar

Game stond eerst kort op de PlayStation Store

Geschreven door Redactie Gamer.nl op
Update: Cuphead is vanaf vandaag beschikbaar voor PlayStation 4. Dit werd vandaag bekendgemaakt tijdens de Summer Game Fest-stream van Geoff Keighley.

De aankondiging wordt ondersteund door een stop-motion trailer onder begeleiding van een sfeervol nummer. Op het moment van schrijven is de game nog niet beschikbaar in de Nederlandse PlayStation Store. Het is dan ook nog niet bekend hoe duur de game is voor PS4.

Origineel bericht:Cuphead stond kort op de Britse PlayStation Store.

Inmiddels is Cuphead er weer van afgehaald, maar op gameforum ResetEra heeft men een screenshot van de game in de digitale PlayStation 4-winkel gemaakt. De aanwezigheid van het spel op PSN is opvallend, aangezien Cuphead vooralsnog alleen op Xbox One, pc en Switch verkrijgbaar is.

Het is niet bekend of er binnenkort een aankondiging van een PS4-versie van Cuphead op de planning staat. Wel houdt Geoff Keighley vandaag een nieuwe Summer Game Fest-livestream waarin het nieuws van een populaire onafhankelijke studio onthuld. Mogelijk gaat dit wel om Cuphead. De livestream begint vandaag om 17:00 uur.

Dit artikel delen:

Lees meer

De Xbox Games with Gold van augustus zijn bekend PSP-bezitters melden 'opgezwollen' batterijen
14

Reacties op: Update: PlayStation 4-versie van Cuphead vandaag beschikbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 28 juli 2020 10:44
    Ik heb nooit zo veel tijd om moeilijke games te spelen ivm werk en kinderen maar vind deze game de art style zo gaaf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 28 juli 2020 11:48
    @hulstpower door de (ja daar is ie weer ) de gamepass deze gespeeld heel erg leuk, maar verschrikkelijk moeilijk inderdaad

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 28 juli 2020 14:04
    @Roy36NL huh? Hij zit toch niet in Gamepass, daar ben ik juist op aan het wachten. Als hij idd op de PS4 uit komt zullen ze wel een half jaar wachten tot de sales opdrogen voordat hij naar Gamepass komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 28 juli 2020 14:25
    @sandervs Misschien zat ie er in de game is niet van microsoft volgens mij alleen hadden ze ex rechten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 28 juli 2020 15:35
    @sandervs De niet 1st party games in de gamepass rouleren, dus een game kan er wel in hebben gezeten maar er nu niet meer inzitten.
    Aangezien cuphead niet van microsoft is maar alleen een tijdelijke exclusiviteit had kan het zijn dat ie er inmiddels weer uit is.
    Ik meen mij te herinneren dat de switch versie toen wel met goedkeuring van MS is gebeurd omdat de deal toen nog liep. Maar inmiddels zal deze verlopen zijn, vandaar een ps4 release.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 28 juli 2020 17:41
    @darkmanwls volgens mij heeft hij er echt nooit ingezeten, google maar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 28 juli 2020 17:45
    @sandervs zou ook kunnen, ik zei ook dat het kan, niet dat het 100% zo is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hubertje

    • 29 juli 2020 11:58
    @sandervs Als het goed is wel in de pass voor pc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 31 juli 2020 10:46
    @hubertje nope helaas, nog bekeken. Komt denk ik pas nadat ze een berg verkocht hebben op de PS4

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MrWhite

    • 28 juli 2020 16:53
    @Roy36NL ik wist niet dat die in de pass is geweest?, ik had hem vorig jaar aangeschaft voor 16 euro meen ik. De game is niet duur en zeker waard voor zn geld. Ik heb de helft van de game op expert uitgespeeld , maar dit is wel echt mijn max cap qua skills geweest😅😅

    Ook is deze game geweldig om samen op de bank te coopen. Helaas kan je elkaar niet joinen online.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 28 juli 2020 14:05
    @hulstpower hoe oud zijn je kids? Die van mij 8 en 10, merk wel dat ik nu echt weer tijd heb om veel te gamen, ze zijn zelf ook echte game nerds geworden nu natuurlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 28 juli 2020 14:26
    @sandervs Mijn oudste word bijna 8 en de jongste bijna 1 en die zit overal aan dus kan alleen even gamen als ie ze middag tukje doet of in de avond als vrouw weg is.
    Maar kan nu wel met me oudste samen game daar geniet ik dan wel van en we spelen van alles samen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Witty1889

    • 29 juli 2020 02:28
    Hij is inmiddels ook in de Nederlandse PS Store beschikbaar voor €19,99 :D
    https://store.playstation.com/nl-nl/product/EP8254-CUSA20469_00-CUPHEAD000000000

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MrStef85

    • 29 juli 2020 13:54
    Hier wilde ik eerste een Xbox voor aanschaffen en dus blij dat ie uiteindelijk voor de PS4 is uitgekomen!