Nieuws
dualshock controller

PlayStation 4-Controller krijgt vier nieuwe kleuren

De vertrouwde DualShock 4-Controller in een nieuwe jasje

Geschreven door Dagmar De Groot op
PlayStation heeft vier nieuwe controller-kleuren en een nieuwe headset aangekondigd via een PlayStation blog.

De vier nieuwe kleuren worden in september aan de huidige collectie van meer dan 25 kleuren toegevoegd. De Rose Gold Edition headset, die in november komt, biedt hetzelfde als zijn voorgangers maar dan met een roze goud tintje.

Electric Purple

dualshock controller
dualshock controller

Red Camouflage

dualshock controller
dualshock controller

Titanium Blue

dualshock controller
dualshock controller

Rose Gold

dualshock controller
dualshock controller

Rose Gold Edition headset

Dit artikel delen:

Lees meer

Lead producer Anthem vertrekt bij BioWare Dragon Ball Z: Kakarot-teaser toont combat
12

Reacties op: PlayStation 4-Controller krijgt vier nieuwe kleuren

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Mr_joystick88

    • 15 augustus 2019 17:52
    Leuk en mooi, vind al die verschillende controllers echt wel tof.. maar ik heb nooit lekker kunnen spelen met de dual shock, ik heb grote handen.
    Gelukkig is er de nacon revolution en nu de unlimited

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Oxymorphone

    • 16 augustus 2019 16:20
    @Mr_joystick88 Heb ook grote handen, kan er ook niet mee overweg met die dingen gemaakt voor Japanse handjes.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • geeMc

    • 15 augustus 2019 17:55
    In plaats van dat ze nou eens focussen op een fatsoenlijke controller waarvan je geen kramp in je handen krijgtā€¦.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr_joystick88

    • 15 augustus 2019 19:12
    @geeMc dat probleem heb ik ook, heb je de nacon revolution of de unlimited al geprobeerd?
    Ik had de revo en heb nu de unlimited, de revo was al goed maar de unlimited is suprieur.
    Hij kost 169 euro en dat is veel maar ik vond het em waard, hij speeld zoveel soepeler en sneller dan de dual shock

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 15 augustus 2019 20:44
    @Mr_joystick88 Heb die ook en hij is geweldig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • geeMc

    • 16 augustus 2019 10:08
    @Mr_joystick88 ja ik heb ze wel eens vast gehad en die zijn inderdaad een stuk beter. Ik vind het alleen een hoop geld voor een console waar ik niet echt veel op speel. Ik heb de PS4 namelijk alleen gekocht voor een aantal exclusives, voor de rest speel ik op de xbox :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • water

    • 15 augustus 2019 23:08
    @geeMc dan speel je te weinig haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 16 augustus 2019 10:24
    @geeMc Snap ik wel haha. Controller voelt prima aan maar na ongeveer een uurtje Spider-man krijg ik ook wel kramp in mijn handen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XtraLinkUK

    • 16 augustus 2019 09:07
    Die red camo is wel nice. Persoonlijk heb ik het liefst doorzichtig. Van mij mag alles doorzichtig zijn met mooie leds.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GRDavies

    • 16 augustus 2019 14:37
    @XtraLinkUK laatst in de mailing hadden ze een semi-doorzichtige. Volgens mij kan je die gewoon scoren bij Bol.com of Mediamarkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 16 augustus 2019 14:38
    Voor mij ligt de Xbox Controller het lekkerst in de hand, de DS is minder ergonomisch vind ik. Ben benieuwd of Sony met de PS5 vasthoudt aan dit ontwerp of een wat meer ergonomische controller gaat maken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 16 augustus 2019 15:10
    @fonsrutte Welke xbox controller? zijn er namelijk een paar van.