Nieuws
Fortnite: Battle Royale

PlayStation 4-bundel met Fortnite aangekondigd

Inclusief exclusieve skin

Geschreven door Michel Musters op
Er komt een PlayStation 4-bundel met Fortnite: Battle Royale uit.
In de bundel zit een PlayStation 4 Slim, een DualShock 4-controller, en de gratis game Fortnite: Battle Royale. Daarbij krijgen spelers 500 V-Bucks en een exclusieve Royale Bomber-skin die op geen andere manier verkrijgbaar is.


De bundel werd via het Italiaanse Facebook-account van PlayStation aangekondigd, al heeft Sony nog geen aankondiging voor alle regio gedaan. Hoewel de Italiaanse Facebook-post een releasedatum van 16 juli meldt, staat de bundel al wel op Bol.com. Daar staat dat de bundel op 29 juni uitkomt en 299 euro, dezelfde prijs als een reguliere PS4 Slim, gaat kosten.

Dit artikel delen:

Lees meer

Bethesda klaagt Warner Bros. aan om Westworld-game Techsplainer: Wat is een M.2. SSD?
32

Reacties op: PlayStation 4-bundel met Fortnite aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • JaapGoose

    • 25 juni 2018 09:06
    Hahahahaha Sony toch….. stel gewoon die crossplay-mogelijkheden open zoals op elk ander platform wél kan, en je hebt helemaal geen bundel nodig. Met een gratis game. Serieus hee. Dát is nog eens een slecht staaltje damage control…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 25 juni 2018 09:23
    @JaapGoose dit is inderdaad op zijn minst een hele rare actie. Een bundel met een gratis game. Ze zijn een beetje in de war de laatste tijd, zeker bij de marketing afdeling.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Het_wonder

    • 25 juni 2018 09:27
    Dat weten de mama's niet die betalen als het negenjarige kindje naar de doos wijst vanwege het plaatje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 25 juni 2018 10:06
    @JaapGoose met een installbase van 80 miljoen ps4 gebruikers en crossplay met pc en mobiel voor fortnite heeft Sony heel MS en Nintendo niet nodig. Ik vind het wel interressant dat iedereen elkaar maar naroept alsof Sony GEEN crossplay heeft terwijl ze de eerste console waren die vanaf day one release crossplay hadden met pc (warthunder bv. ) , ps3 crossplay en vita crossplay. de console is op dit moment met het grootste aantal cross-play titels uit heeft (met bovengenoemde pc/mobile/ sony consoles )

    Natuurlijk is het aan de concurenten om net te doen alsof Sony the big bad guy is, logisch, en begrijpelijk. (en ja ik vind het ronduit belachelijk dat Sony je account gijzelt voor fortnite, laat ik dat voorop stellen)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 25 juni 2018 12:55
    @casualkiller We hebben het hier over dé populairste game die er is momenteel. En de PS3 en Vita is geen echte crossplay, want je blijft binnen het Sony-ecosysteem.

    Nee, Sony heeft geen MS of Nintendo of PC nodig. Dat klopt. Maar Fortnite is niet van Sony zelf. Fortnite is van Epic, en zij zouden moeten kunnen besluiten over de crossplay. Als Epic zegt dat Crossplay 'moet', dan heeft Sony zich daar naar te voegen, en anders maar géén Fortnite op de PS4, dan sluit je de servertoegang maar gewoon.

    Nintendo wil geen voicechat in hun games hebben. Tóch heeft Fortnite op de Switch nu gewoon voicechat. Headset inpluggen in de Switch en klaar. Nintendo staat dat kennelijk ook gewoon toe, ondanks dat zij een ander beleid voeren op dat gebied. Prima toch?

    Volgens mij zijn er trouwens nog altijd meer PC-spelers voor Fortnite dan op de PS4. Maar dat terzijde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 25 juni 2018 13:29
    @JaapGoose Oh nou makkelijk dan, Epic regelt het wel even vanmiddag , dat crossplay dus. top! En geen echte crossplay ? Weer laat je pc weg =)

    Maar even zonder gekheid, nu is het Fortnite, inderdaad de populairste game onder 12-15 jarigen (bron:mijn vriendin die lerares is ) , volgende week is het weer battle royale ripoff nummer 23 , waar maak ik mij eigenlijk druk om, ik heb fortnite gespeeld en ik ben er te oud voor, 5 keer een royale gewonnen en toen had ik het wel weer gezien. Fastfood game. Ik hoop dat Epic het afsluit van de ps4.

    (realitycheck voor jou: Epic boeit het geen fuck want die verdienen hier ook bakken met geld mee, ik zie geen xbox of switch fortnite bundels.. )

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 25 juni 2018 13:42
    @casualkiller "Bron: mijn vriendin die lerares is"
    Joh, zou willen dat ik dat op mijn scriptie kon zetten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 25 juni 2018 13:50
    @Quintex Haha ja maar het is echt zo: echt al die kids willen alleen maar Fortnite levels en wapens tekenen (docent kunstgeschiedenis & tekenen ) ;p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 25 juni 2018 15:46
    @casualkiller
    Ik ben leraar in groep 6…..is hier niet anders.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 25 juni 2018 09:32
    Hele slimme actie van Sony. Dit zal vast een populaire bundel worden en crossplay hebben ze niet nodig door de grote player base op ps4. Trouwens het gaat om de volledige game, dus niet alleen om de 'gratis' battle royal modus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 25 juni 2018 12:55
    @obi-twan kenobi Alsof iemand die Save The World speelt… en er zijn meer PC-spelers van Fortnite dan PS4, Xbox en Nintendo bij elkaar opgeteld en verdubbeld…. dus Sony heeft niets te willen. Als ik Epic was zou ik Sony verplichten die accounts open te stellen, anders sluiten ze de PS4-servers gewoon. Epic heeft Sony immers in het geheel niet nodig inderdaad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • PscldR4

    • 25 juni 2018 13:12
    @JaapGoose denk toch dat Epic Games heel wat geld misloopt als ze de ps4 servers sluiten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 25 juni 2018 13:25
    @PscldR4 Mm.. zag dat Fortnite op PS4 wel crossplay met PC heeft. Geen idee, kan het niet testen. En aantallen spelers is ook niet makkelijk om te vinden, vooral recente cijfers niet.

    Het gaat me nog altijd meer om het principe. Fortnite is niet van Sony zelf, waarom zo moeilijk doen over die accounts terwijl andere platformen dat wél gewoon kunnen en willen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 25 juni 2018 13:30
    @JaapGoose 40 miljoen spelers en ps4 heeft 20% meer spelers als xbox en switch bij elkaar.

    zoek de kwartaal cijfers van Tencent maar eens op, bedrijf wat groot aandeelhouder van Epic is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 25 juni 2018 15:49
    @JaapGoose
    Gast, je bent de eerste die zit te klagen over dat Sony geen crossplay heeft. Wat ze allang hebben met PC. Dat wordt later nog in een reactie op jou gezegd en nu kom je aan met " zag dat fortnite wel crossplay met pc heeft"
    Het is al zo lang bekend dat Fortnite crossplay met pc heeft. Al ver voor de crossplay met Xbox en Nintendo.

    Daar gooi je toch even al je geloofwaardigheid de deur uit. Check je gezeik even voordat je hier komt spuien. Je weet kennelijk totaal niet waar je het over hebt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 25 juni 2018 17:57
    @Akira Het gaat om crossplay met Xbox en Nintendo en mobile.. ja crossplay met PC hebben ze dan misschien desnoods wel. Maar dat hebben Nintendo en MS ook wel.

    En ik de enige die klaagt? Misschien even onder je steen vandaan komen dan maar…. :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 25 juni 2018 18:59
    @JaapGoose
    Nou probeer je lekker bijdehand terug te komen, maar lezen is dus kennelijk ook al niet je sterkste punt. Ik zeg nergens dat je de enige bent. Ik zeg dat je de eerste hier bent.

    En gezien jij niet eens wist dat ps4 crossplay had met de pc, terwijl het zelfs hier nog tegen je gezegd werd is je "steen" opmerking ook wel wat belachelijk he.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 25 juni 2018 16:58
    @JaapGoose Sony mag zelf bepalen welke games er op hun platform mogen en als een vereiste is dat je games geen crossplay hebben met xbox nintendo dan heeft Epic niks te zeggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 25 juni 2018 13:38
    Kan gamer.nl de reacties onder een bericht als deze niet gewoon uitschakelen? En dan bedoel ik niet alleen berichten die sony potentieel in een kwaad daglight stellen maar ook microsoft of nintendo.
    Dit oeverloze gezeik word ik wel zo moe van. Als t nou ergens naar toe ging was t nog tot daar aan toe, maar ieder negatief Sony bericht staan de xbox fanboys te juichen en te bashen, en de Sony fanboys doen hetzelfde als t over microsoft gaat. 'T heeft totaal geen inhoud.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DarkRuleR

    • 25 juni 2018 13:45
    @darkmanwls Helemaal mee eens. Maar ik denk niet dat dit nog gaat lukken op deze site. Aangezien in mijn ogen de redacteuren op deze site net zo hard mee doen.