Nieuws

Pewdiepie krijgt realityshow op nieuwe betaaldienst YouTube

Scare PewDiePie komt begin 2016

Geschreven door Michel Musters op
YouTube heeft een betaaldienst aangekondigd waarmee gebruikers exclusieve content kunnen bekijken en geen advertenties krijgen. YouTube-ster Pewdiepie krijgt vanaf begin 2016 een realityserie genaamd Scare PewDiePie op de service.

De abonnementsdienst heeft YouTube Red en is vanaf volgende week verkrijgbaar in de Verenigde Staten. Het is nog onduidelijk of de dienst naar Europa komt. Youtube Red kost in de VS 9,99 dollar (8,80 euro) per maand.

Behalve advertentievrije toegang tot de publieke video’s op Youtube, kunnen Red-gebruikers ook gebruikmaken van een streamdienst die vergelijkbaar is met Netflix. Naast Pewdiepie krijgen ook Rooster Tooth en Lilly Singh eigen series die via Red zullen worden uitgezonden. Ook komen er films die exclusief voor Red-gebruikers te zien zijn.

Youtube-gebruikers die betalen voor Red kunnen volgens Amerikaanse media ook video’s opslaan om ze offline te bekijken en hebben toegang tot de muziekstreamdienst Google Play Music.

Door NU.nl

Bron: YouTube

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwe trailers en screenshots Rainbow Six: Siege vrijgegeven Nieuwsanalyse: De moeizame breuk tussen Konami en Kojima
35

Reacties op: Pewdiepie krijgt realityshow op nieuwe betaaldienst YouTube

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ShadowX

    • 21 oktober 2015 22:12
    Gewoon geen abo nemen op dit figuur dan heb je na 4 maanden een game eruit :).

    Snap nog steeds niet wrom het nou zo leuk is om naar die gast te kijken, maar goed ieder zijn ding.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 22 oktober 2015 19:42
    Die nickname alleen al. :-P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Red Dead Demon

    • 21 oktober 2015 22:16
    Die gast is echt op de meest luiemanier beroemd en misschien ook wel rijk geworden.
    Dat heeft ie goed voor elkaar. Dat mag ook gezegd worden.
    Jammer dat het zo irritant is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • troqdog

    • 21 oktober 2015 22:49
    Er was laatst een lijst door youtube geplaatst. Hij is de best verdiener op Youtube en had 12 Miljoen verdiend. Dus hij doet het goed en ja ik vind hem ook irritant.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Red Dead Demon

    • 22 oktober 2015 00:24
    12 miljoen?!?!?
    Ik doe echt wat verkeerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 22 oktober 2015 19:43
    Evenals ik.

    Enig probleem is dat de moraalridders op YouTube mijn streams zouden blokkeren want ik vloek als een ketter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Red Dead Demon

    • 23 oktober 2015 15:20
    Heel erg herkenbaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 21 oktober 2015 22:18
    Nog nooit van de gozer gehoord, opgezocht op Youtube en na letterlijk minder dan een halve minuut al weer dichtgegooid.

    Zoals WeirdAlYankovich al eens zo mooi zong: 'I know I'm lucky 'cause I got more fame than I deserve, and that's the message I've been trying to give to little kids,
    You can be famous and never know what talent is.'

    Maar serieus, wat een hersenloos gewauwel. De stem van die vent werkte me al vanaf seconde 1 op de zenuwen. Best money I will never spend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 21 oktober 2015 23:25
    Dat had ik ook toen ik voor het eerst keek, zodra die ze bek open trekt met pewdienogwat en met ze gay vingertjes beweegt was voor mij dus de reden om ….. click af te sluiten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Deadsync

    • 22 oktober 2015 09:04
    Heel mooi omschreven! Als ik karma kon geven +10

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 22 oktober 2015 09:58
    karma is een bitch

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Deadsync

    • 22 oktober 2015 11:21
    True Story

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • arthurvv

    • 22 oktober 2015 11:34
    Just make sure that bitch is beautiful

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • wootism

    • 22 oktober 2015 12:17
    En toch zou je graag met hem willen ruilen ;)
    Mooie vriendin, leuk huis en 12.000.000 per jaar verdienen met gamen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 22 oktober 2015 20:04
    Ik kan dat niet echt relaxed gamen noemen maar 12 mil. willen we allemaal natuurlijk, wat betreft mooie vriendin is het afwachten wie weet is het wel een goudzoekster.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr. Harrow

    • 21 oktober 2015 22:39
    Nog nooit van deze gast gehoord.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Crazydave87

    • 21 oktober 2015 22:59
    Vreselijke gast die pewdiepewpew
    Hij lult alsof hij een personage uit southpark probeert na te doen
    Niet om aan te horen dat je dan daarmee zoveel geld kan verdienen gaat al helemaal nergens over
    Brofist up his ass!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snader86

    • 22 oktober 2015 11:41
    South Park heeft dan ook niet voor niks een aflevering aan het kijken van Youtube-gamers gewijd, waarin PewDiePie een cameo heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Crazydave87

    • 22 oktober 2015 19:30
    Die aflevering was wel grappig trouwens ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MrMaeglom

    • 21 oktober 2015 23:09
    Maar.. Wat heeft dit "nieuws" nu eigenlijk nog met gamen/games te maken? Dit valt naar mijn mening meer in de categorie: "Wat heeft Marco Borsato vanavond gegeten?"…