Verder biedt de PC-versie ondersteuning voor een hogere frame rate dan de spelcomputerversies, betere graphics, 3D-functionaliteiten, toetsenbord- en muisbesturing en de mogelijkheid om de besturing en grafische instellingen van de game naar eigen wens aan te passen. Daarbij geeft Rockstar aan dat de game wordt geoptimaliseerd voor "een breed scala aan hardwareconfiguraties". Max Payne 3 komt op 1 juni uit voor PC, de Xbox 360- en PlayStation 3-versie komen op 18 mei.
Reacties op: PC-versie Max Payne 3 ondersteunt DirectX 11-features
brandonW
D4rKy28
En de screens liegen er niet om :)
Wuppie
D4rKy28
Hybr1d
Wuppie
D4rKy28
En screen 1 met die muts met tesselation.
Maar in het algemeen is het gewoon duidelijk een verschil met dx11, en vooral met deze titel, het druipt er gewoon af.
brandonW
dat is maar gedeeltelijk waar ik opdoelde. ik had het meer over het feit dat bij heel veel andere games het zo is dat de dx11 ondersteuning wordt "nageleverd". ik vindt het dus positief dat het hier gelijk inzit, en dat de game dus geoptimaliseerd is voor de pc. het was meer verbazing dus dat er eindelijk een dev is die dit wel gelijk vanaf het begin doet.
Nietmachine
Pro-Rick (inactief)
Aquemini
Aquemini
nitiniskaal
spreadthehate
En toch geloof ik het pas als ik het met mijn eigen ogen zie gebeuren.
Crysis2 bijna 5 maanden later DX11 patch. Shogun total war duurde ook bijna 3 maanden. En hopen dat het een beetje loopt dus geen GTA4 praktijken.
-it-
Zou het spel ook nog zo goed spelen als deel 2, dat is eerder de vraag.
ali3n8tor
nitiniskaal
Septaro1
Aquemini
Aquemini