Nieuws
GeForce Now

Pc-games nu naar Xbox-consoles te streamen via GeForce Now

Death Stranding kan echter niet gespeeld worden

Geschreven door Michel Musters op
Nvidia's GeForce Now-service is nu beschikbaar op de Microsoft Edge-browser. Dat betekent dat gamers nu pc-games naar hun Xbox-console kunnen streamen.

Het gaat om een bètaversie van GeForce Now-ondersteuning in de Edge-browser. Hoe dan ook is het nu mogelijk om meer dan duizend games via de browser naar Xbox-consoles te streamen. 

Eén van de games die echter niet werkt via de Edge-browser, is Death Stranding. Ondanks dat Kojima's game ook op pc is uitgekomen, lijkt het vanwege contractuele redenen toch niet mogelijk om het spel op Xbox-consoles te spelen. Sony gaf de game dan ook in 2019 voor PlayStation 4 uit. De pc-versie werd uitgegeven door 505 Games.

In september kwam er al een update uit voor de Edge-browser waarmee het mogelijk is om Google Stadia te streamen op Xbox-consoles.

Dit artikel delen:

Lees meer

Halloween-update voor Phasmophobia nu beschikbaar Apex Legends seizoen 11-trailer toont nieuwe map Storm Point
9

Reacties op: Pc-games nu naar Xbox-consoles te streamen via GeForce Now

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Tofiasco

    • 26 oktober 2021 11:30
    Zou het nu mogelijk zijn om New World te spelen op de xbox? Dat zou wel gaaf zijn. Iemand al ervaring mee met Geforce now hier?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 26 oktober 2021 12:18
    @Tofiasco ik heb de gratis versie wel eens gedaan en werkte heel goed vond ik zelf. Maar net als xcloud je internet moet goed zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 26 oktober 2021 13:13
    @Tofiasco Is new world te spelen via geforce now? Mijn GPU is namelijk onlang kapot gegaan, dus zou een mooie weg zijn om m dan alsnog te kunnen spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 26 oktober 2021 13:49
    @Messtranor is new world gratis? Gfn kan je ook ff gratis proberen toch. Ben ook wel benieuwd. Niet dat ik het speel maar het idee is wel leuk dat je nu op de xbox mmo kan spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 26 oktober 2021 13:51
    @MissMeNL Voor zover ik weet is new world buy 2 play. Je moet dus de game wel kopen, maar er zijn geen maandelijkse kosten. Maar ik weet dat je via Geforce now niet zomaar iedere game kan spelen.
    Vandaar mijn vraag of new world dat wel is. Ik wil de game namelijk best kopen, maar mijn pc zonder GPU trekt m niet, maar geforce now werkt prima, dat had ik al getest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 26 oktober 2021 14:52
    @Messtranor aah zo. Zo ver ik lees is new world beschikbaar op gfn. Of de toetsenbord en muis reageren via edge browser op xbox met gfn is een goede vraag idd. Neem aan van wel. Normaal browsen met toetsenbord en muis werkt ook. En stadia werkt ook met toetsenbord en muis via de xbox.

    Enige nadeel is dat je niet volledig de functies van je game toetsenbord en muis kan gebruiken wegens drivers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 26 oktober 2021 15:30
    @MissMeNL Oh maar ik wil het ook gewoon op mn pc gebruiken. Alleen heeft deze pc dus geen dedicated GPU op t moment en moet ik het doen met de onboard GPU, die zwaar underpowered is. Maar via geforce now neemt de cloud service dit voor zn rekening.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 26 oktober 2021 16:34
    @Messtranor ooh dan kan het gewoon idd. Heb zelf ook een nuc en geforce daar op geprobeerd. En new world werkt dus gewoon op gfn. Zou zeggen veel game plezier.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 26 oktober 2021 18:27
    @MissMeNL Dank je, Denk inderdaad dat ik er gewoon voor ga.