Na de Xbox versie gaan ook de PC- en PS2 versies van Splinter Cell als warme broodjes over de toonbank. Genietend van het succes denkt Ubisoft ook nog aan de speelbaarheid van de titel, door met een nieuwe patch voor de PC versie op de proppen te komen.

De patch voor de PC versie verdelgt de nodige bugs, voegt support toe voor GeForce 256, Radeon 7500 en Xabre 200/400/600 videokaarten en verhelpt een probleem met de night vision. De patch weegt bij 12 MB en kan op de site van Ubisoft gedownload worden.- The 3D Sound button in the Sound config area is now properly activating/deactivating 3d hardware sound acceleration/positioning.

- In Shadow Projector mode, the shadow filter design was changed to LOW/MEDIUM = 2x2, HIGH = 3x2, VERY HIGH = 3x3 depending on the value of Effects Quality in the video settings menu.

- Holding or Pushing CTRL while going back to the main menu no longer bring you back to a cube map with a default texture.

Daarnaast trakteert Ubisoft ons ook nog op een aantal nieuwe screenshots van de GameCube versie. Op het eerste gezicht lijkt de game wat minder scherp te worden dan de Xbox versie, hoewel dat ook aan de screenshots kan liggen. Daarnaast heeft de GC versie natuurlijk het voordeel (ten opzichte van de Xbox versie) van een link-mogelijkheid met de GBA en zullen er enkele nieuwe levels en een nieuw wapen toegevoegd worden.

Met dank aan Scotch voor het melden van dit nieuws.