Nieuws
Paper Mario: The Origami King

Paper Mario: The Origami King aangekondigd voor Switch

Verschijnt 17 juli al

Geschreven door Lucas May op
Nintendo brengt in juli de game Paper Mario: The Origami King uit voor Nintendo Switch.

In deze nieuwe Paper Mario wordt de Mushroom Kingdom geteisterd door een origami-schurk genaamd koning Olly. Mario en zijn nieuwe partner Olivia, de zus van Olly, moeten met Bowser en de Toads samenwerken om te strijden tegen de kwaadaardige 'Folded Soldiers'.

Nieuw in The Origami King is dat Mario enorm lange armen kan gebruiken om de omgeving te ontdekken, puzzels op te lossen en flinke schade te doen in gevechten. Tevens bevat de game nu ook gevechten die in een ring worden gedaan. Verder zien we ook dat er meerdere open gedeeltes van levels aanwezig zijn, waarin Mario in 3D kan navigeren met voertuigen.

De trailer en screenshots zijn hieronder te bekijken. Aan het eind van de video is zelfs een kleine hint naar Metroid te zien.

Paper Mario: The Origami King komt op 17 juli uit voor Nintendo Switch.

Paper Mario: The Origami King
Paper Mario: The Origami King
Paper Mario: The Origami King
Paper Mario: The Origami King
Paper Mario: The Origami King
Paper Mario: The Origami King
Paper Mario: The Origami King

Dit artikel delen:

Lees meer

Update: Grand Theft Auto 5 nu gratis op Epic Games Store Bekijk om 22:00 uur de State of Play rondom Ghost of Tsushima
21

Reacties op: Paper Mario: The Origami King aangekondigd voor Switch

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    WvA

    • 14 mei 2020 15:14
    Waar komt dit nou opeens vandaan? Dit had toch prima in de direct gekund?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 14 mei 2020 15:37
    @WvA Is Nintendo ooit logisch geweest in het aankondigen van games?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 14 mei 2020 15:42
    @Quintex

    Mehh, soms wel, soms niet… Maar dit soort dingen maken het wel leuk… Dat dan weer wel. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 14 mei 2020 15:20
    'n1Nt3Nd0 h3EfT d1T j8Ar n1EtS 0m a8N t3 k0Nd1G3n…'

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 14 mei 2020 15:23
    EINDELIJK!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lord Ganon

    • 14 mei 2020 15:44
    @MichelMusters Precies dat! We want more!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 14 mei 2020 15:23
    De vorige Paper Mario game was prima, heel erg genoten van de sfeer en het dialoog, maar toch kon me dat hele combat system niet baten. Hopelijk gaan ze weer terug naar het oude systeem, dán ben ik enthousiast.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    frax1988

    • 14 mei 2020 15:31
    Supertof, je zei het al in de Youtube video en nu komt ie ook al vrij snel! Supervet en ga ik zeker pre-orderen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 14 mei 2020 16:18
    Bam, hier gaat de vakantie bestemming dan maar naar toe 😁👍

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 14 mei 2020 17:48
    @Jumpman En de nieuwe Animal Crossing !?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 14 mei 2020 21:11
    @Baroness volop mee bezig 😅. En dat zal nog wel even doorgaan, in ieder geval tot 17 juli 😜

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 14 mei 2020 16:29
    Teaser van metroid op het einde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 14 mei 2020 17:50
    @TommyVercetti Ja! maar dit hebben we veel vaker meegemaakt met Nintendo….. die teasen wat af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 14 mei 2020 18:37
    @Baroness

    Ik vind Nintendo heel weinig teasen eerlijk gezegd.
    Vaak komt een aankondiging heel spontaan en een game vrij snel daarna.
    En ik hoop dat Nintendo met metroid prime 4 tease destijds wel geleerd heeft niet te vroeg.
    Sinds die tijd is er weinig geteased hoor.
    Veel geruchten maar Nintendo houd veel lippen dicht.
    Of ik mis wat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • sothalis

    • 15 mei 2020 09:46
    Zie het nog wel voor me dat dit een teaser is voor de metroid prime trilogy, die ook gespeeld kan worden met die kartonnen vr helm. Misschien zelfs een special edition met een nieuwe kartonnen Samus helm

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 14 mei 2020 17:46
    Hey wat een welkome verassing!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    burhan42

    • 14 mei 2020 18:01
    Aaah nice en eindelijk ook normale gevecht systeem ook al zit er een kleine twist er aan wat ik zelf positief vind. Echt tofffff

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 14 mei 2020 19:22
    Lekker kort voor de release date.. Zo zie ik het graag!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 15 mei 2020 09:15
    Haha geweldig Nintendo! En idd lekker kort voor de release, dit wordt weer een insta-buy 😁😁

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Krytuun

    • 15 mei 2020 12:19
    Paper Mario is een serie met zo veel liefde en humor. Kijk hier enorm naar uit.