Over het regio-aspect in Sim City 4 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Computer and Videogames heeft een interview online gezet met Sean Decker over Sim City 4. Deze stedenbouwsimulatie is reeds gold en zal op 17 januari in de winkels te vinden zijn. Het was dan ook het perfecte moment om nog wat extra vragen te stellen aan de makers van het spel om zo wat meer over de vernieuwingen in het spel te weten te komen. Een van de nieuwe dingen is het regio-aspect, wat inhoudt dat je stad niet meer volledig op zichzelf staat maar dat je inwoners kunnen reizen tu en hun woon en werkplek die beide in een andere stad te vinden zijn. How does the new 'region' aspect affect the game?

Decker: Where to start! There are new simulation levels throughout. The complexity that we've gone to as far as our end is concerned is pretty major. In previous games the little Sims would just sort of wander around randomly. This time you have Sims that actually goes out of the house, walks down the street to a bus stop, takes a bus to the train station, gets on a train to the next city, gets off at that next city, goes to work, then comes back home again afterwards. If it's a more wealthy Sim then he'll probably prefer to drive than take a bus, le wealthy Sims will be more likely to use a train then a bus or the subway.Lees het hele interview hier. Ben je meer iemand van de plaatjes, dan kan je hier terecht voor een ruim aantal high-res screenshots die de prachtige graphics van dit spel goed in de verf zetten.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou