Nieuws
Diablo 2

Oude Diablo 2-savegames zijn compatibel met remake

Bewaar je oude savefiles dus nog maar

Geschreven door Michel Musters op
Diablo 2: Resurrected-spelers kunnen hun savegames van de oorspronkelijke Diablo 2 gebruiken.

Dat heeft producent Matthew Cederquist laten weten in een interview met IGN. "Ja, bewaar je savegames! Toen we aan de remaster werkten, vroegen we ons af of oude savefiles zouden werken en probeerden we het uit, en werkte het! We hadden zoiets van, 'oké, dit is de beste feature ooit'."

Diablo 2: Resurrected heeft ook cross-save functionaliteit. Spelers kunnen hun geboekte progressie bijvoorbeeld overhevelen van pc naar consoles en vice versa. Crossplay in de multiplayer is geen optie, omdat de pc- en consoleversies verschillende besturing hebben.

Diablo 2: Resurrected bevat zowel het hoofdspel als de uitbreiding Lord of Destruction. Spelers kunnen verbeterde animaties en effecten, dynamische lichtinval en een 4K-resolutie verwachten. De game wordt ontwikkeld door Blizzard in samenwerking met Vicarious Visions, en moet ergens later dit jaar uitkomen op pc, Xbox Series X en S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4 en Nintendo Switch. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Marvel's Avengers-personages vereisen binnenkort meer XP om in level te stijgen Hogwarts Legacy-producent heeft ontslag genomen
11

Reacties op: Oude Diablo 2-savegames zijn compatibel met remake

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Witty1889

    • 5 maart 2021 12:09
    Dát is echt heel erg vet. Ik heb nog ergens een lvl90 Sorceress rondzwerven. Toch maar eens voor 99 gaan grinden. Ik heb hier heel erg veel zin in!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baukereg

    • 5 maart 2021 14:38
    @Witty1889 soso tp

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 5 maart 2021 13:21
    (offtopic; waarom is het niet mogelijk om te reageren op artikelen die over dat nieuwe Hogwards spel gaan?)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fuchs

    • 5 maart 2021 13:37
    @HunterSeeker omdat de redactie wel graag hun persoonlijke mening wil laten doorsijpelen wat betreft transfobie door de uitspraken van Rowling als "transfoob" te bestempelen ipv "vermeende transfobe uitspraken", maar daar niet op aangeproken wenst te worden?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baukereg

    • 5 maart 2021 14:40
    @HunterSeeker Omdat er hier helaas ook een hoop dumbfucks zijn die over dit soort onderwerpen helemaal uit hun plaat gaan. Ik begrijp de redactie wel, verstandige keuze.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheDeeGee

    • 6 maart 2021 08:42
    @Baukereg Tja, vroeger kreeg zo iemand elektroshocktherapie, mag van mij terug komen voor gekke mensen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 5 maart 2021 15:28
    @HunterSeeker
    Omdat een aantal bezoekers het niet kan laten om onder dat soort onderwerpen hun transfobe opmerkingen voor zich te houden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 5 maart 2021 13:22
    Een handige toevoeging, al begin ik met een ladder reset maar al te graag opnieuw.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hoofd

    • 5 maart 2021 14:36
    Wow, had ik niet verwacht, nice! Ik dacht dat je characters aan je battle.net acount waren verbonden of zo, en dan alleen ff opnieuw inloggen, maar je moet dus wel savegames op schijf hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    nemesis1602

    • 5 maart 2021 17:09
    Als ik Blizzard was zou ik nu inderdaad maar zorgen voor een goede remaster. Warcraft 3 Reforged was echt een drama en andere gameseries zijn wel uitstekend geremastered (Starcraft, Age of Empires, C&C).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mendigella

    • 5 maart 2021 23:48
    )))) Wil je een vrouw vinden voor één nacht? Kom op – X­X­H­o­o­k­.­C­o­m