"Als Homefront slecht wordt ontvangen, worden we dan ontslagen? En als de game het wel goed doet, moeten we dan vertrekken uit New York?", aldus de anonieme bron tegen Develop, die beweert dat deze vragen bij vele medewerkers van Kaos Studios leven.
Baas van Kaos Studios, David Votypka, zegt bewust te zijn van de zorgen die de medewerkers hebben. "De zorgen zijn bekend bij mij, en ik heb meerdere malen antwoord gegeven op vragen van medewerkers", zegt Votypka die niet uitsluit dat mensen worden verplaatst naar THQ's goedkopere studio in Montreal.
Eerdere klaagzang
Het is niet de eerste keer dat een anonieme bron heeft gelekt aan Develop om zijn of haar ontevredenheid te melden. Eerder klaagde een anonieme bron al dat de medewerkers van Kaos Studios onder grote druk moesten werken aan Homefront, zelfs tijdens de kerstdagen.
Reacties op: Ontwikkelaars Homefront bang voor ontslag of overplaatsing
Thom430
Word ik schijtziek van.
Crit
Heb zelf in ieder geval hoge verwachtingen van Homefront.
Nihilistic Poet
Kent iemand Freedom Fighters nog? Geniale game, hopelijk is Homefront ook zo iets.
lethalnl
ze verdienen het zowiezo niet om in zo'n onzekerheid te zitten
ipodkiller
Alleen weet je niet hoe dat zal uitpakken.
Sith
Met jouw logica mag de helft van een development team, modelers, texture artists, animatoren en sound designers, tot aan release een half jaar lang met hun duimen zitten draaien … tuurlijk begint men al met het ontwikkelen van nieuwe assets voordat het origineel in de schappen ziet liggen!
Alien VS Zombie
Valthyr
Ik vind het niet erg als ze het uitvoeren zoals jij het zegt. De game is af, en het team wat niet meer aan homefront werkt mag aan DLC werken. Maar wel DLC die echt wat toevoegt. Niet een map packje hier, uniformpjes daar, wat wapens, voertuigen en dat soort onzin welke allemaal 5 euro per stuk moeten kosten of zo. Maak dan ook een expansion die het kopen waard is.
Battels
Teknootje
paulix90
Sith
Het enige argument tegen snelle DLC releases dat ik altijd hoor is "ze hadden dat dus ook al in het spel kunnen stoppen", wat mijn vorige post al productie-technisch ontkrachtte. DLC heeft ook veel minder certification tijd nodig en doorloopt geen trage distributie van drukkerij naar winkels voor release, dus op welke andere grond zouden ze een "excuus" nodig hebben om de marketing voor de ontwikkelde DLC al te starten? Jouw angst dat het misschien niet de moeite waard wordt? … Koop het dan inderdaad gewoon niet.
Nhid
Nhid