Nieuws
cyberpunk 2077

Ontwikkelaars Cyberpunk 2077 praten over verbetering ten opzichte van The Witcher 3

Een hele waslijst

Geschreven door Jolien Mauritsz op
Miles Tost en Philipp Weber, twee ontwikkelaars van Cyberpunk 2077, hebben gesproken over de verbeteringen van Cyberpunk 2077 ten opzichte van The Witcher. Dit deden ze in een podcast van het Duitse nieuwsplatform GameStar.

Cyberpunk 2077 komt in september uit op verschillende platformen en is de nieuwste grote game van CD Projekt Red na The Witcher 3. Fans verwachten daarom de nodige verbeteringen bij Cyberpunk 2077. Volgens ontwikkelaars Miles Tost en Philipp Weber is dat ook het geval. In een recente podcast van GameStars zeggen ze dat er de nodige verbeteringen zijn aangebracht in de mechanieken van de game. Zo hebben meer dan duizend NPC's een dagelijkse routine in Cyberpunk 2077. In The Witcher 3 hadden een hoop NPC’s dit ook al, maar niet overal.

De ontwikkelaars gaven ook aan dat de verbeteringen in het leveldesign net zo groot gaan zijn als het verschil tussen The Witcher 2 en The Witcher 3 en dat er drie keer zoveel manieren zijn om missie's te voltooien als in The Witcher 3. Dit hebben ze gedaan door zich af te vragen wat het domste is dat een speler in een bepaalde situatie kan doen, en verzonnen een manier om het mogelijk te maken dat zelfs dié speler het level nog haalt. Een lijst met een volledig overzicht van de verbeteringen is hier te bekijken.

Cyberpunk 2077 komt 17 september uit op dePlayStation 4 en Xbox One. De game komt op een later moment uit op de Xbox Series X en Google Stadia.

Cyberpunk 2077

Dit artikel delen:

Lees meer

Okami-ontwikkelaar wil vervolg pitchen bij Capcom Gerucht: Interne alpha van Call of Duty: Black Ops Cold War ontdekt
6

Reacties op: Ontwikkelaars Cyberpunk 2077 praten over verbetering ten opzichte van The Witcher 3

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    niqomipa

    • 9 juni 2020 12:28
    Hopelijk niet weer een handjevol unieke gezichten want dat stoorde me in The Witcher 3 wel; je zag continu dezelfde koppen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 9 juni 2020 13:02
    @niqomipa budget he. Dan kun je niet alles doen zoals je wilt. Van Rockstar mag je juist verwachten dat er verschil in zitten met npc's.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 9 juni 2020 13:12
    @armilo-theus
    Tuurlijk, ik snap het ook hoor. Was het enige smetje op The Witcher 3. Verder één van de beste games ooit gemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 9 juni 2020 13:20
    @niqomipa Ja zou mooi zijn als Cyberpunk 2077 dat niet heeft, maar ik hoop dat ze dat dit keer misschien wel iets mee hebben gedaan aangezien het een dichte openwereld is. Lets hope

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    El Ninjo

    • 10 juni 2020 14:49
    @niqomipa Final Fantasy 7 is de best game evur! Nee hoor, sindsdien zijn er veel betere games uitgekomen en The Witcher 3 is daar zeker eentje van

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    melody

    • 9 juni 2020 16:11
    @niqomipa Er zijn gelukkig games waarin dat veel erger is. Ik snap het wel maar zou het ook graag anders zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.