Nintendo's Zelda voor Quake3 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Het is te hopen dat de makers van deze nieuwe MOD een goede advocaat kunnen betalen, want hun nieuwste creatie 'Zelda QuakeIII' lijkt weer een typisch geval van copyright-schending.

Een van Nintendo's best uitgemolken geldkoeien (op Pokemon na) staat namelijk op het punt om naast de Nintendo64 ook een game op de pc te krijgen. Een 'game' is mi chien hier niet de beste benaming omdat het hier gaat om een nieuwe MOD voor Quake3.

De features zijn helaas niet al te indrukwekkend:Objective Map progre ion. You will have to complete *goals* in order to *beat* a map, and play the next. So, you will will have to play the Kikori map first, and complete the goal(get the sword), before you can go to the hyrule field.

Side Quests. Accomplish extra goals in maps, that may not be apparent, to gain an advantange not only for rest of game, but also in multiplayer.

Level, level, bo , level, level, bo layout. Each series of maps will be accumpanied with a final bo /bot. It will include :

More life

Bigger size *Intimadation :)*

Better AI *more advanced bots*

All around, all the features a BOSS should have.

3 Save Files.. Just like in the game, this is so you can have more than one game file.. The game files will be incoded, and DEPENDENT of certain files to prevent cheating.. Sorry, but your not gonna be able to cheat *easily* any ways. Vooral de feature waarbij eindbazen meer levenskracht en een betere AI hebben doet me al perplex staan.

Het leveldesign is trouwens afschuwelijk, zie de volgende screenshots:

Voor de echte hardcore liefhebbers mi chien?


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou