Nieuws
Super Mario

Nintendo zendt donderdag een Direct uit rondom trailer Super Mario-film

Eerste illustratie van de film alvast getoond

Geschreven door Michel Musters op
Nintendo plaatst aanstaande donderdag een speciale Nintendo Direct online waarin de eerste trailer van de aankomende Super Mario-animatiefilm wordt getoond.

De Direct komt aanstaande donderdag om 22:05 uur Nederlandse tijd online. De YouTube-video waarin de Direct straks te zien is, kan hieronder al gevonden worden. Nintendo benadrukt dat de Direct-uitzending geen informatie over games bevat. Hieronder is ook een eerste illustratie van de film te zien die Nintendo gisteren heeft gedeeld.

Een paar weken geleden meldde de organisatie van New York Comic Con al dat de eerste Super Mario-trailer tijdens het evenement op 6 oktober zou worden getoond. Chris Pratt (Jurassic World, Guardians of the Galaxy) speelt in de animatiefilm de rol van Nintendo-mascotte Mario. Jack Black verleent zijn stem aan Bowser, Seth Rogen aan Donkey Kong, Anna Taylor-Joy (Queen's Gambit) aan Princess Peach en Charlie Day (It's Always Sunny in Philadelphia) aan Luigi. Verder spreekt Keegan-Michael Key de stem in van Toad, Kevin Michael Richardson de stem van Kamek, Fred Armisen de stem van Cranky Kong en Sebastian Maniscalco de stem van Spike.

De film wordt gemaakt door Illumination, het bedrijf achter de Minions-film, en moet in april 2023 in de bioscoop draaien.

Super Mario

Dit artikel delen:

Lees meer

Company of Heroes 3 komt pas op 23 februari 2023 uit Eerste gameplaytrailer van Dead Space-remake getoond
16

Reacties op: Nintendo zendt donderdag een Direct uit rondom trailer Super Mario-film

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Luigi1985

    • 5 oktober 2022 08:42
    Ik kan me niks voorstellen bij een Mariofim, maar het plaatje ziet er wel erg mooi uit en de stemacteurs liegen er ook niet om. Ik laat me graag verassen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 5 oktober 2022 08:42
    Ik ben heel beniewd! Ik denk dat dit OF heel goed OF heel slecht gaat worden. Ik ga iig kijken morgenavond!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 5 oktober 2022 09:11
    @Iconic Illumination belooft niet veel goeds, maar de eerste illustratie is wel erg mooi…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 5 oktober 2022 09:56
    @MichelMusters Maar gezien Nintendo hier ook de controle over houdt verwacht ik dat ze geen genoegen nemen met B kwaliteit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 5 oktober 2022 10:21
    @Snoop213 Sinds wanneer is Illumination B kwaliteit? Ik snap dat het niet iedereen zijn humor is, maar de animatie is on par met DreamWorks en doet niet veel ten onder van Disney.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 5 oktober 2022 10:55
    @Quintex Ik bedoelde ook niet dat het B kwaliteit is . Maar mensen hierboven zijn bang ervoor. Daarom zei ik denk niet dat Nintendo een slechte Mario film zou accepteren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 5 oktober 2022 10:55
    @Snoop213

    Dat denk ik ook!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 5 oktober 2022 10:54
    @MichelMusters

    Ik ken die studio niet echt. Ik laat me verrassen!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 5 oktober 2022 09:30
    Het doet mij verlangen aan een Nintendo console met de grafische power van een Xbox series X deze filmposter. Maar ben wel benieuwd sowieso de eerste Donkey kong liefde sinds jaren Dus ik ben zeker benieuwd naar de trailer. Het heeft even geduurd. Maar eindelijk heeft Nintendo door wat voor pot goud ze in handen hebben met hun franchises. Met lego sets. Pretparken films. En in 2024 ook een film van Donkey kong en serie van Donkey kong volgens betrouwbare film insiders. Mooi om te zien. Hopelijk breiden ze voor mij als lego fan ook de volwassen Mario sets uit naar meerdere per jaar. En gaan ze ook andere ips gebruiken voor lego sets.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    G.T

    • 5 oktober 2022 09:58
    Links boven het hoofd van de rode Toad zie je ook een DK Barrel. Crossover film confirmed!? of gewoon een eastern egg.
    Links van de blauwe Toad op de voorgrond een Yoshi Egg!
    Helemaal boven, de zwevende eilandje, zit iets paars, is dat een Zelda iets?
    Jammer dat er geen hogere resolutie is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 5 oktober 2022 10:18
    @G.T GameXplain had wel een foto van een veel hogere resolutie dan wat hier gepost is. Geen idee hoe ze daar aan komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 5 oktober 2022 11:08
    @G.T Klopt Dk en Cranky zitten ook in de film. Verder is er door een zeer betrouwbare bron dat na Mario Dk een eigen film krijgt. En ook nog een serie volgens mij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 5 oktober 2022 11:15
    @Snoop213

    Waar heb jij dat gelezen? :O

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 5 oktober 2022 11:23
    @Iconic Kan hier geen links plaatsen. Wanneer worden de problemen eens gefixt redactie? maar google even Donkey kong movie. Dan zie meerdere websites. Dus ik denk ook wel uiteindelijk dat de franchises terugkeert in de gaming

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 5 oktober 2022 13:44
    @Snoop213

    Ga ik doen! Dank je wel!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 5 oktober 2022 10:12
    DonkeyKong zit gewoon in de film, dus is een DK barrel niet echt een verwijzing naar iets anders/nieuws. De wereld van Mario en DonkeyKong zijn eigenlijk altijd al samen geweest. In Mario Oddessy zat ie ook al.
    Ik hoop ook dat er ooit nog eens een 3D Mario game komt waarin DonkeyKong weer de vijand wordt zoals vroeger. :)