Nieuws
Switch

Nintendo Switch debuteert op tv bij Jimmy Fallon

Voor het eerst in actie

Geschreven door Peter Paardekooper op
Gisteren is bij de Amerikaans talkshow The Tonight Show Starring Jimmy Fallon de Nintendo Switch voor het eerst in actie getoond.

Te gast waren Reggie Fils-Aimé, Shigeru Miyamoto en Bill Trinen. Het softwarebedrijf was in eerste instantie bij Jimmy Fallon aanwezig om Super Mario Run te tonen, de smartphonegame die 15 december voor iOS verschijnt. Hierover wist Fils-Aimé te vertellen dat vanaf vandaag in Flagship Apple Store-ketens over de wereld een demo van de game te spelen is.

Nadat Fallon succesvol een level Super Mario Run had gespeeld was er "nog één verrassing," aldus Fils-Aimé. Uit een vraagtekenblok toverde de Nintendo-topman een werkende Nintendo Switch tevoorschijn, waarop Jimmy Fallon een gedeelte van The Legend of Zelda: Breath of the Wild kon spelen. Dit is voor het eerst dat een werkende versie van de Nintendo Switch aan het publiek getoond werd.

Nintendo heeft bekendgemaakt 12 januari meer informatie over de Switch te onthullen. De console verschijnt vooralsnog in maart 2017.

Dit artikel delen:

Lees meer

Iedereen rent en springt in reclame Super Mario Run Nintendo bevestigt nieuwe pokémon voor Pokémon Go
16

Reacties op: Nintendo Switch debuteert op tv bij Jimmy Fallon

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • timtim96

    • 8 december 2016 10:17
    Goede zet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowKiller

    • 8 december 2016 10:32
    Zo leuk om te zien. Hoe Jimmy even kind was toen hij de switch zag en het vervolgens in zijn handen hield. Haha ik ben zelf super enthousiast over dit apparaat. Waarschijnlijk ga ik net zo reageren in maart.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MaTriX

    • 8 december 2016 11:11
    Instant buy, ga hem sowieso halen maar dan bij de Media Markt gezien ik hem daar met een hele mooie korting kan halen :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GamingR

    • 8 december 2016 14:14
    @MaTriX hoe dan ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MaTriX

    • 8 december 2016 15:11
    @GamingR Dat heet personeelskorting :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • zuipbeschuit

    • 8 december 2016 11:14
    Ben erg benieuwd! Ik ga hem sowieso voor mijn dochter halen, ze bezet nu elke keer mijn PS4…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 8 december 2016 11:28
    Misschien moeten ze vanaf nu games gaan tonen die WEL met de release uitkomen !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 8 december 2016 12:11
    @Fappingsnake Precies! Het feit dat ze dat nog niet gedaan hebben zet toch aan het denken.
    Ik geloof best dat Nintendo een goed apparaat kan neerzetten, maar misschien dat het spook van de WiiU toch voor problemen kan gaan zorgen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 8 december 2016 14:53
    @haastnooit Het zal echt wel een tof apparaatje worden, maar ik wil nu wel wat gameplay zien van games die uitkomen met release . Dat er een mario komt met de lancering is een feit, maar ik heb buiten de 2 seconden helemaal niets gezien.
    Zelda laten ze alleen maar zien , dit terwijl de game pas 4 maanden later ( of later ) gaat uitkomen . Ik hoef geen nintendo app van mario, gewoon SWITCH materiaal mensen! Kom op ! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 8 december 2016 16:00
    @Fappingsnake Sluit ik me helemaal bij aan. Nintendo moet ons nu warm gaan maken om het apparaat te kopen en dat doe je met content.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Linksquest

    • 8 december 2016 11:46
    Ben benieuwd welke release games er zullen zijn, jammer dat Zelda weer uitgesteld is :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 8 december 2016 13:40
    @Linksquest denk mario kart splatoo nieuwe 3d mario fifa skyrim dark souls alle 3 watch dogs 2

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Linksquest

    • 8 december 2016 13:58
    @hulstpower Laat maat komen, allemaal top titels :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 8 december 2016 14:03
    @Linksquest ja en denk nog wel een aantal die dit jaar zijn uitgekomen op ps4 en xbox multi games misschien wel cod of battlefield of mafia 3. Als zelda niet komt wat geruchten zijn ga ik vanuit dat mario 3d de game word van nintendo om de switch te verkopen misschien nog bayonetta 2 voor de switch

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Linksquest

    • 10 december 2016 21:59
    @hulstpower Inderdaad

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord Ganon

    • 9 december 2016 00:28
    Ik wil een releasedate voor Zelda!