Nintendo: 'Nog miljoenen potentiële Wii-klanten' | Gamer.nl

EA Sports heeft een gratis FIFA 14 Ultimate Team: World Cup-modus aangekondigd voor FIFA 14.

"De brede marketing voor de Wii verandert niet. De Wii is gericht op de late consument, de consument die 149 dollar of minder uitgeeft om een game-ervaring te hebben", vertelt Fils-Aime aan Forbes.

"En wij geloven - niet alleen in de Verenigde Staten maar in heel Noord- en Zuid-Amerika - dat er nog miljoenen van dit soort consumenten zijn. Dus dat is een grote kans. Maar dat is een ander soort consument dan die naar de Wii U kijkt en enthousiast wordt over de nieuwste grafische mogelijkheden, alle inbegrepen services en nieuwe soorten games. We zien ze als twee verschillende marktkansen."

Fils-Aime vergelijkt dit met de strategie die Sony heeft gevoerd met de PlayStation 2 toen de PlayStation 3 werd gelanceerd. "Zij hebben fantastisch werk geleverd en zijn er in geslaagd om verschillende marketing te gebruiken om een ongelooflijk grote install base op te bouwen."


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou