Nieuws

Kijk vandaag om 0:00 uur naar de Nintendo Direct over Switch- en 3DS-games

Vooral nieuwe info over Arms en Splatoon 2

Geschreven door Jacco Peek op
Nintendo heeft via Twitter aangekondigd vandaag een nieuwe Nintendo Direct te houden. De stream zal vooral focussen op Arms en Splatoon 2, maar ook andere Switch- en 3DS-games komen aan bod.

Op de website van Nintendo of op hun Twitch- en YouTube kanaal is de Direct tijdens de nacht van woensdag op donderdag om 0:00 uur te bekijken. Er wordt verwacht dat het bedrijf een releasedate voor Arms en Splatoon 2 aankondigt.

Recent vond de Global Testfire van Splatoon 2 plaats op de Nintendo Switch. De game staat gepland voor deze zomer. Arms is de nieuwe fighting game van Nintendo en moet ergens in 2017 verschijnen.

Bron: Twitter

Dit artikel delen:

Lees meer

Platinum zou alle games naar pc willen porten Dreamfall Chapters voor consoles krijgt releasedatum en trailer
9

Reacties op: Kijk vandaag om 0:00 uur naar de Nintendo Direct over Switch- en 3DS-games

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Sander999

    • 10 april 2017 17:45
    Metroid! Metroid! Metroid! Metroid! Metroid! Metroid! Metroid! Metroid!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • AllSeeingFish

    • 10 april 2017 19:06
    @sander999

    Reken daar maar niet op in deze direct.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 10 april 2017 19:18
    @allseeingfish
    I know, maar dromen mag altijd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • D4rKy28

    • 11 april 2017 18:37
    @allseeingfish Zeg nooit, nooit ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • watashi wa maurice desu.

    • 12 april 2017 22:44
    @sander999

    Ik hoop het.
    Alleen denk ik dat voor die aankondiging eerder E3 gebruikt zou worden ipv een livestream.

    Maar goed misschien een kleine hint of iets wat er op wijst zou al genoeg hype creëeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RWinV

    • 10 april 2017 18:13
    Gaat niet gebeuren. Het wordt wel tijd voor nieuwe games. Aanbod is erg mager.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 10 april 2017 18:37
    Kom nou maar met de virtual console over de brug! Een van de hoofdredenen voor mij om een switch te kopen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 10 april 2017 19:31
    Ik hoop vooral dat ze die dingen weer in de winkel leggen en liefst zoals ze zeiden voor 300 euro.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vjiezze vir

    • 13 april 2017 01:51
    Ze hebben aangegeven dat deze direct aandacht gaf aan mario kart.. arms.. splatoon.. dat zijn de hoofdstukken van deze nintendo direct