Nieuws
Watch Dogs Legion

Nieuwe Watch Dogs: Legion-modus bevat zombies

Legion of the Dead is onderdeel van titel update 4.5

Geschreven door Michel Musters op
Vandaag komt titel update 4.5 voor Watch Dogs: Legion uit, waar de nieuwe modus Legion of the Dead onderdeel van uitmaakt.

De modus werd gisteren plotsklaps onthuld door IGN. De modus functioneert als een PvE roguelite voor maximaal vier spelers, waarbij mensen dus zombieaanvallen moeten zien te overleven.

Ubisoft laat weten dat de vandaag te lanceren modus nog in alfamodus bestaat en dus nog aangepast kan worden. Dit is afhankelijk van de feedback van spelers die de komende tijd gaat verschijnen.

In onderstaande video van IGN is gameplay van de modus te zien. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Dolby Vision en Atmos twee jaar exclusief op Xbox-consoles The Pokémon Company behaalt in fiscaal jaar recordwinst
15

Reacties op: Nieuwe Watch Dogs: Legion-modus bevat zombies

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Roy36NL

    • 1 juni 2021 08:52
    Zombies !!! Hoe komen ze erop bij Ubisoft. Toch leuk zo’n bedrijf met verfrissende ideeen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 1 juni 2021 15:00
    @Roy36NL Ja inderdaad. Ik las het bericht vanochtend en stond perplex. Wat een originaliteit! Dat nog geen enkele ontwikkelaar hier eerder op gekomen is.
    Hail Ubisoft

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 juni 2021 10:32
    toen ik watch dogs 1 zag hoopte ik beetje op van enemy of the state met will smith dat ze die kant op gingen en dat deden ze wel een beetje maar met 2 en 3 zijn ze zo rare kant op gegaan dat ik de serie niet meer leuk vind.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 1 juni 2021 10:53
    Ugh zombies.

    Ben bezig met de PS5 versie van Saints Row 3 en moet vanavond ook een stomme zombie missie doen. Al is dat nog een leuke game.

    Kan me niet voorstellen dat zombies in een ubisof game leuk zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kr1z

    • 1 juni 2021 11:04
    Khad liever een zombie mode in The Division 1 gezien eigenlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 juni 2021 14:20
    Ubisoft heeft een van de beste zombie games ooit gemaakt namelijk zombi(u). Heb alleen wel mijn twijfels bij watch dogs en zombies. WD legion is een top game echt heel erg veel mee vermaakt ( beste WD game in iedergeval )

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 1 juni 2021 14:37
    @coola Nouu ik denk dat Ubisoft nieteens in de buurt komt met "een van de beste zombie games"… aangezien Left 4 dead 1 & 2, RDR: Undead nightmare en verschillende COD:Zombies toch wel echt een stuk beter zijn. En dan heb je nog games zoals Dying Light, The Walking Dead (telltale), Dead Island en Dead Rising. Zombi was vermakelijk maar niet zo goed als bovengenoemde imho.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 1 juni 2021 15:02
    @coola Zo dus Zombi(U) is beter dan alle Resident Evil games?
    Ok…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 juni 2021 15:38
    @Ziminar

    Ah dus zeggen één van de beste is synoniem voor de beste ? Weer wat geleerd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 1 juni 2021 15:56
    @coola Als je met een van de beste bedoelt de game staat in de top 1000 beste zombie games. Ja dan kan het.
    Helaas voor jou werkt jouw algoritme voor het bepalen van een cijfer,
    if(game.Developer === Ubisoft) {
    game.Grade = 10;
    },
    niet voor iedereen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 juni 2021 16:02
    @Ziminar

    Heb nog nooit een game een 10 gegeven. Hoogste dat ik ooit heb gegeven en dat heb ik maar één keer gedaan is een 9,8 voor Final Fantasy VIII.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 1 juni 2021 16:32
    @coola Ok dus je ontkent niet dat Ubisoft bij jou standaard een hoger cijfer krijgt, het is alleen geen 10.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 juni 2021 16:41
    @Ziminar

    Elke game krijgt bij mij standaard een zeven. En dat gaat vervolgens naar boven of beneden aan de hand aan hoeveel ik mij vermaak met de game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WinNow

    • 1 juni 2021 23:16
    Rare toevoeging en vind het nou niet echt bij de game passen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    melody

    • 2 juni 2021 07:43
    Nu nog piraten en aliens en dan hebben we Saint’s dogs Legion