Nieuws
Star Wars: Knights of the Old Republic

Nieuwe Star Wars: Knights of the Old Republic-game mogelijk in ontwikkeling

Ontwikkelaar zou nooit worden geraden

Geschreven door Michel Musters op
Er wordt mogelijk gewerkt aan een nieuwe Star Wars: Knights of the Old Republic-game.

Dat meldt de over het algemeen goed geïnformeerde Bespin Bulletin tijdens de B.OB. Podcast. Hij claimt dat er een nieuwe Knights of the Old Republic in ontwikkeling is en dat Electronic Arts er niet verantwoordelijk voor is. Volgens hem "raden we nooit" welke studio er aan werkt.

"Ik heb er met een aantal mensen over gepraat en ik kwam er achter dat (Bloomberg-redacteur) Jason Schreier heeft gezegd dat het niet door EA wordt gedaan, en dat we 'nooit raden' welke studio er aan werkt."

Bulletin laat weten dat EA, zoals het bedrijf zelf al eerder aankondigde, wel aan Star Wars-games werkt. "Ik weet niet of de bounty hunter-game door hen of door Ubisoft wordt gemaakt. "Maar ja, EA werkt aan dingen, er is nog een onaangekondigde game in ontwikkeling bij EA, maar ik heb geen idee wat het is. Ik denk niet dat het Battlefront 3 is."

Hoewel de afgelopen jaren alleen Star Wars-games door EA werd ontwikkeld, werd pas aangekondigd dat ook andere bedrijven nu games gebaseerd op de franchise kunnen maken. Zo werkt Massive Entertainment van Ubisoft aan een openwereld Star Wars-game.

Knights of the Old Republic

Dit artikel delen:

Lees meer

Collector's Edition van Dying Light 2 gelekt De laatste Gamer.nl Podcast - GNL Podcast 317
10

Reacties op: Nieuwe Star Wars: Knights of the Old Republic-game mogelijk in ontwikkeling

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • jaquesparblue

    • 25 januari 2021 08:34
    Zal wel gebaseerd worden op die High Republic onzin.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 25 januari 2021 08:54
    @jaquesparblue Dat klinkt heel logisch, aangezien de nieuwe films daar volgens mij ook om gaan draaien?
    Of dat een slecht iets is weet ik, de laatste 3 films waren niet best en als ik het goed begrepen heb gaan Kevin Feige van Marvel en Taikiki Waititi de nieuwe serie maken. Daar heb ik wel vertrouwen in.
    Ik hoop maar dat het niet Ubisoft is die aan deze Kotor game gaan werken, dan ben ik bang dat we de portemonnee moeten gaan trekken om XP-boosters te kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 25 januari 2021 09:15
    @Ziminar veel mensen denken als er een nieuwe kotor game komt dat het misschien een xbox game word gemaakt door obsidian.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 25 januari 2021 16:35
    @hulstpower oh! Daar had ik nog niet aan gedacht, dat zou heel cool zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 25 januari 2021 11:54
    @jaquesparblue Hoe kan een old republic game gebaseerd zijn op new republic? De naam Old republic geeft toch all aan dat het dus per definitie geen NEW republic is? Dus nee, ik denk niet dat het new republic onzin is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • maxje98

    • 25 januari 2021 15:03
    @Messtranor hij had het over de High Republic. Dit speelt zich jaren voor de Skywalker Saga af. Hierdoor zou het best goed kunnen dat het over de High Republic gaat :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 25 januari 2021 15:17
    @maxje98 De high republic was van 300 BBY tot 82 BBY (before battle of yavin)
    De old republic was van 25053 BBY tot 1000 BBY.
    Dus nee, als het een old republic game is dan kan het ook geen high republic game zijn. Is het wel een high republic game dan is het dus weer geen old republic game, want die jaartallen kloppen niet, daar zit op z'n minst 700 jaar verschil tussen. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 25 januari 2021 09:06
    het verhaal van de eerste kotor vond ik erg cool, van deel 2 vond ik de personages dan weer sterker. Met veel plezier gedaan, geef maar een deel 3 :) of iets dat niks met deel 1 en 2 te maken heeft is ook prima.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pinopokie

    • 25 januari 2021 11:50
    Nice! 1 en 2 echt meerdere keren gespeeld. Blijven echt 2 van m'n meest favoriete games.
    Ervaring leert me dat ik m'n enthousiasme moet temperen, maar het is moeilijk.. Na Cyberpunk weer tegen mezelf gezegd niks te pre-orderen maar ze maken het me lastig. Ik gooi graag geld naar ideeën die ik de moeite waard vind (ook al is de uitwerking uiteindelijk slecht, de poging tot is me het al waard)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 25 januari 2021 16:37
    @Pinopokie ik heb nog nooit de toegevoegde waarde begrepen van pre-orderen.
    Ik wacht wel tot de game uit is en de reviews mij vertellen hoe goed de game daadwerkelijk is.
    Ik denk dat ik mezelf heel geld bespaard heb op die manier