Nieuws
Skyrim

Nieuwe Skyrim-mod ontgrendelt 300Hz-optie

Geen vliegende koetsen meer

Geschreven door Dagmar De Groot op
Een nieuwe mod voor Skyrim: Special Edition voegt de mogelijk toeom de game in 300Hz te spelen.

Wanneer spelers de game in full screen spelen, worden ze geforceerd om in 60Hz te blijven, ongeacht de instellingen met betrekking tot de refresh rate. Gebruikers die een hogere instelling wilden gebruiken, kregen last van bijvoorbeeld vliegende koetsen dankzij physics die niet meer goed werken. Deze mod gaat de beperking die door Bethesda is gecodeerd uit de weg, waardoor het mogelijk is om op 300Hz te spelen zonder de physcics-problemen.

De maker zegt dat alle versies in principe ondersteund zijn, maar dat hij het alleen heeft getest op de versies 1.5.97 en 1.5.53. Verder meldt hij dat spelers de notificatie in de skse64.log moeten negeren, deze zegt ‘Error 1114’. Dit komt omdat het officieel geen SKSE-module is, legt de maker uit. Echte foutmeldingen worden getoond in de inbox van de speler.

De mod is hier te downloaden.

Tijdens CES 2020 in Las Vegas zijn er deze week meerdere producten aangekondigd die 300Hz of 360Hz ondersteunen. Hier vind je een aantal van de belangrijkste aankondigingen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Levensechte Mimir uit God of War gemaakt door fan Verwijderde tweet wijst mogelijk op 2020-release voor Overwatch 2
1

Reacties op: Nieuwe Skyrim-mod ontgrendelt 300Hz-optie

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • gimbal2

    • 9 januari 2020 17:10
    Nuance; de mod beschrijving lijkt de schuld te geven aan de Skyrim Script Extender, niet aan Skyrim zelf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.