Nieuws
Call of Duty WW2

Nieuwe lootboxes en wapens voor Call of Duty: WW2 gelekt

Worden mogelijk binnenkort toegevoegd in updates

Geschreven door Eline Oosterloo op
Er zijn nieuwe wapens en lootboxes gelekt die mogelijk toegevoegd worden aan Call of Duty: WW2 met toekomstige updates.

Reddit-gebruiker MossadKilledLilPeep heeft dit op het r/WWII-forum laten weten. Deze persoon heeft vaker informatie over de game gelekt op de website, die tot nu toe altijd waar bleek te zijn.

Momenteel zijn er twee soorten van Supply Drops (lootboxes) verkrijgbaar in multiplayer: Normale en zeldzame Supply Drops. Volgens het lek komen er binnenkort drie nieuwe boxes bij: Legendary, Epic en Weapon Supply Drops. Het is aannemelijk dat de epische en legendarische lootboxes zeldzamere beloningen bevatten en dat de Weapon Supply Drops voornamelijk wapens bevatten.

Daarnaast zijn ook nieuwe wapens gelekt, die waarschijnlijk ook via Weapon Supply Drops te krijgen zijn. Of deze nieuwe wapens de balans van de game veranderen, of alleen cosmetisch zijn is nog niet bekend.

Hier zijn alle nieuwe wapens die volgens het lek worden toegevoegd:

  • Gewehr 43 (rifle)
  • Type 5 (rifle)
  • Volkstrumgewehr (rifle)
  • Beretta 38 (SMG)
  • Sten (SMG)
  • Breda 30 (LMG)
  • M1919 (SMG)
  • MG81 (LMG)
  • Arisaka (rifle)
  • Winchester 94 Lever Action (rifle)
  • Enfield No. 2 (pistol)
  • Walther P38 (pistol)
  • Reichsrevolver (pistol)
  • Icepick (melee)
  • Combat Knife (melee)
  • Trench Knife (melee)

Sledgehammer heeft deze informatie niet bevestigd. Hoewel het dus het dus een aannemelijk lek is, is het niet zeker of dit ook klopt. Sinds gisterenavond kunnen spelers weer anderen tegenkomen in de Headquarters van Call of Duty: WW2.

Dit artikel delen:

Lees meer

PlayerUnknown’s Battlegrounds patch zorgt voor performance drops EA past ook lootboxen aan in Need for Speed: Payback
18

Reacties op: Nieuwe lootboxes en wapens voor Call of Duty: WW2 gelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Nefarius

    • 21 november 2017 12:15
    "Volkstrumgewehr" moet vast "Volkssturmgewehr" zijn. Ben je een ultieme taalnazi als je de spelling van Duitse wapens uit WOII corrigeert?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • El Ninjo

    • 21 november 2017 12:27
    @Nefarius Ja dan ben je wel een beetje een uber-Grammatiknazi :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord_Bono

    • 21 november 2017 12:40
    Nog meer lootboxes!!!!1!!1! Wat een genot! :')

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • killer28

    • 21 november 2017 12:55
    Maar goed dat ik dit spel niet heb gekocht zeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bertus B.

    • 21 november 2017 13:03
    En dit spel wordt dan niet geboycot?

    Edit: na Black ops 3 ben ik iig gestopt totdat ze wapens uit lootboxes halen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 21 november 2017 13:16
    Dan sla ik deze ook over, nadat ik dus slim ben geweest om te wachten met een aanschaf totdat de nieuwe lootboxes en CoD points bekend waren. Wapens in een doos met dus waarschijnlijk een voordeel? Nee dank je.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 21 november 2017 14:15
    Derde alinea: "Daarnaast zijn ook nieuwe wapens gelekt", moet volgens mij 'er' tussen.
    Laatste alinea: "Hoewel het dus het dus "

    OT: Gisteren hebben we kunnen lezen dat de verkoopcijfers van BF2 er behoorlijk onder hebben geleden, maar hoe zit het eigenlijk met de cijfers van CoD?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 21 november 2017 17:36
    @fonsrutte The hoge fanboy fanbase.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Flipski

    • 21 november 2017 14:47
    De dag die je wist dat ging komen.

    Ach ik vermaak mij prima met dit spel. Zolang ze die wapens niet te sterk maken vind ik het allemaal wel ok.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 21 november 2017 15:21
    @Flipski Juist niet, ik vind dit misschien nog wel geniepiger dan wat EA deed.
    Langzaam conditioneren ze je zodat lootboxes en p2w heel normaal zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Flipski

    • 21 november 2017 15:51
    @fonsrutte

    zo kan je het ook bekijken inderdaad.

    Ik heb ergens het gevoel dat al deze ontwikkelaars pas na black friday deze maatregelen gaan nemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 21 november 2017 16:08
    @fonsrutte
    Is het sneaky…zeker! Maar ga nou alsjeblieft niet alles meteen P2W noemen.
    Kan je nog zo'n leuk wapen hebben, maar als je te langzaam bent win je gewoon niks.
    Een beter wapen bij CoD betekend nog lang niet dat je wint.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 21 november 2017 17:19
    @Akira
    Jij wil maar niet snappen wat P2W betekent. Misschien moet je de definitie eens een keer opzoeken, dan weet je ook waar je over praat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 22 november 2017 13:26
    @Sander999
    "wil maar niet snappen…" Wat zit je nou te bazelen man. Ik heb het nooit met jou over p2w gehad.
    Ga je nou niet de hele tijd als een kleuter op het speelplein gedragen als iemand een ander mening heeft dan jij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 22 november 2017 15:38
    @Akira
    En weer niet inhoudelijk reageren! Ik heb je nog geen discussie zien ‘winnen’ omdat je alleen maar met loze opmerkingen komt. Wat heeft het feit dat wij nog nooit over P2W hebben gehad te maken met het feit dat jij simpelweg niet weet wat het betekent.

    Blijf vooral lekker doorgaan met je getroll want inhoudelijk heb je geen idee waar je het over hebt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JustRaine

    • 21 november 2017 16:13
    Nice, ik hoop dat sledgehammer games heeft geleerd van hun vorige call of duty game, en dat verschillende wapen varianten met hogere fire rate of damage gewoon uitgesloten zijn.

    Stiekem hoop ik dat ze de wapens voor iedereen beschikbaar maken nu battlefront zo aangevallen wordt, en dat je alleen epic of heroic varianten van de nieuwe wapens uit de kistjes kan krijgen, maar dat zal wel niet zo zijn. :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Da_Doctor

    • 21 november 2017 21:52
    oh god het activision patent in uitvoering, heerlijk wordt dit. zo blij dat hij gewoon beschikbaar is via fitgirl en prophet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • schurkie

    • 25 november 2017 21:24
    Dit kut spel wordt dus nog kutterdankut.
    En deze kut heeft nog eentje gekocht ook