Nieuws
Watch Dogs 2

Nieuwe gameplay van Watch Dogs 2 getoond

Nieuwe Watch Dogs verschijnt 15 november

Geschreven door Bastiaan Vroegop op

Op E3 is gameplay getoond van Watch Dogs 2 in een video van ruim tien minuten.

In een gameplayvideo van ruim tien minuten laat Ubisoft Watch Dogs 2 in actie zien. In de beelden gebruikt de speler een smartphone om allerlei digitale objecten in de wereld te hacken om ergens in te breken.

Voor E3 van start ging werd de game al door Ubisoft onthuld, waarna de verkoopdatum van 15 november naar buiten lekte via een reclamecampagne. 

Bron: null

Dit artikel delen:

Lees meer

Wintersportgame Steep aangekondigd door Ubisoft Ubisoft kondigt vervolg op Grow Home aan genaamd Grow Up
19

Reacties op: Nieuwe gameplay van Watch Dogs 2 getoond

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • coola

    • 13 juni 2016 23:41
    Ziet er al een stuk interessanter uit dan deel 1 maar deel 1 was meh en ik blijf dus voorlopig terughoudend met deze game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 14 juni 2016 00:23
    @coola
    Ik vind deel 2 als een hele andere game overkomen als deel 1 en dat bedoel ik niet positief. Ik kon de serieuzere toon uit deel 1 juist waarderen. In deel 2 komen de karakters in dit kleine stuk gameplay al irritant en schreeuwerig over. Zelfs de menu's zijn schreeuwerig. De actie en de stad zien er wel tof uit. Maar toch is het voor mij een teleurstelling.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 14 juni 2016 00:27
    @obi-twan kenobi

    Hè ieder toch zo z'n eigen mening ;) ik vond juist dat deel 1 te serieus was en teleurstellend. Dus ik kan deze weg waar ze in zijn geslaan alleen maar toe juichen. Maar ik kan best begrijpen dat als je deel 1 goed vond dit wat minder is. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 14 juni 2016 00:31
    @coola
    Inderdaad nice dat respecteren van elkaars (andere) mening :)
    Gelukkig komt wildlands ook en die lijkt mij meer op het lijf geschreven. Dus voor ieder wat wils.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 14 juni 2016 01:01
    @obi-twan kenobi
    Mja, ik vind deze stijl beter passen bij de essentie van de gameplay, die eigenlijk ook al niet serieus te nemen was.
    Vond het spel overigens ook niet heel erg boeiend. Nooit gekocht ook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • D4rKy28

    • 13 juni 2016 23:42
    En natuurlijk downgrade confirmed in-game my ass dat zeide ze ook van deel 1.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 13 juni 2016 23:47
    @D4rKy28

    Niet zo negatief doen hoor. Ubisoft heeft van z'n fouten geleerd en zal echt niet meer zo snel zo iets uit halen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • D4rKy28

    • 13 juni 2016 23:49
    @coola alles voor de marketing.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 14 juni 2016 00:45
    @coola En toch deden ze het na Watch Dogs 1 net zo hard weer met The Division.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 14 juni 2016 00:53
    @darkmanwls

    Nee hoor the division is weliswaar downgraded maar niet zo erg als watch Dogs

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 14 juni 2016 01:39
    @coola niet zo veel is nog steeds downgraded. Maar neem me niet kwalijk, je bent ongetwijfelt een beste gast hoor. Maar ik kan jouw mening wat betreft Ubisoft nog maar moeilijk serieus nemen. Je hebt permanent een roze ubisoft bril op. En t spijt me als je je daardoor beledigd voelt, maar ik moest t wel even gezegd hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 14 juni 2016 01:42
    @darkmanwls

    Ik voel mij niet beledigd hoor. Het is jou mening en hoe oneens ik het ook met je ben respecteer ik je mening wel ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 14 juni 2016 02:40
    @coola
    *jouw.
    Het bezittelijk voornaamwoord.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 14 juni 2016 00:59
    @D4rKy28
    Nah, het ziet er niet verbijsterend uit, iets beter dan deel 1 maar denk dus dat het wel meevalt met die downgrade…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 14 juni 2016 05:25
    Ziet er mediocre uit. Jammer, vooral de wereld doet doods aan. Ubisoft krijgt het maar niet voor elkaar om de steden levend te maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LordLuc

    • 14 juni 2016 08:13
    Mooie levendige wereld met veel te doen. Ubisoft did it again.
    Must buy imho.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GRDavies

    • 14 juni 2016 08:24
    Ik heb me meer dan prima vermaakt met WD 1, deze gaat er zeker ook komen, misschien zelfs een Day 1 purchase. Zal Ubisoft geleerd hebben van het verleden, zal het weer torentje-veroveren-to-unlock-gameplay zijn? Vast wel, maar boeiuh en wie weet misschien word ik verrast :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 14 juni 2016 23:21
    @GRDavies Nope die kut torens hebben ze eindelijk eens eruit gehaald. Heeft Ubisoft zelf bevestigt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr. Harrow

    • 14 juni 2016 20:59
    Nu ik deze trailer gezien heb, weet ik bijna zeker dat ik hem niet ga halen. Bij deel 1 trapte ik er wel. Vond dat deel enorm tegenvallen. Nu moet er een hoop gebeuren willen ze me alsnog overtuigen.