Nieuws

'Nieuwe design van Sonic voor aankomende film getoond'

Mascotte krijgt klassieke look

Geschreven door Michel Musters op
Op Twitter zijn twee afbeeldingen verschenen waarop mogelijk het nieuwe design van Sonic the Hedgehog in de aankomende film te zien is.

Het is niet bevestigd dat de foto's echt zijn, maar een van de foto's toont wel Dr. Robotnik, in de film gespeeld door Jim Carrey, op de achtergrond. Het design van Sonic komt meer overeen met het klassieke uiterlijk van de Sega-mascotte.

Toen eerder dit jaar het ontwerp van Sonic in de aankomende film werd onthuld, waren fans niet tevreden. De negatieve reacties waren haast unaniem, waarop de filmmakers besloten de film uit te stellen naar februari 2020 om zo tijd te hebben om het ontwerp van het personage aan te passen.

In de live-action film sluit Sonic vrienden met Tom Wachowski (gespeel door James Marsden). Samen proberen ze de slechte Dr. Robotnik tegen te houden. Sonic zelf wordt ingesproken door Ben Schwartz, bekend van onder andere Parks and Recreation.

Dit artikel delen:

Lees meer

Life is Strange 2 komt op 3 december fysiek uit Gelekte trailer Fortnite: Chapter 2 toont nieuwe map
16

Reacties op: 'Nieuwe design van Sonic voor aankomende film getoond'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • XtraLinkUK

    • 15 oktober 2019 09:05
    Kunnen we nu een vloedgolf aan live-action films verwachten?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 15 oktober 2019 09:34
    @XtraLinkUK Die is volgens mij al bezig met Disney's Dumbo, Lion King, Aladdin en straks met Mulan in 2020 en ook met The Little Mermaid enz. En natuurlijk ook nog Detective Pikachu en straks deze nog.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hartigan

    • 15 oktober 2019 10:20
    @Paxopoxo Schijnt een "handig" trucje te zijn om de IP's die bedrijven (zoals Disney) in handen te hebben weer te vernieuwen, maak er een remaster van (in de vorm van iets waar ook nog een beetje geld mee te verdienen valt) en het IP is weer een poosje beschermd/eigendom.
    Volgens mij worden de films matig tot goed ontvangen, hele nieuwe generatie publiek. Hoewel ik wel benieuwd ben hoe dat met Sonic gaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 15 oktober 2019 09:09
    Mensen gaan toch nooit tevreden zijn, deze film is gedoemd te mislukken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • h4l

    • 15 oktober 2019 10:41
    @fonsrutte Denk dat dat wel mee valt. De kritiek gevers zullen blij zijn dat er geluisterd is. Gebeurd niet vaak namelijk,

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • WvA

    • 15 oktober 2019 10:19
    Ik zie niet zoveel verschil?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • h4l

    • 15 oktober 2019 10:42
    @WvA Ogen zijn compleet anders

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 15 oktober 2019 11:00
    @WvA Beide afbeeldingen zijn van de nieuwe versie van Sonic :)

    Dit was de vorige versie:
    https://img.cinemablend.com/filter:scale/quill/a/c/3/6/c/b/ac36cb9d885ab5bb9007d006fbdb882b2a9707be.jpg?mw=600

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ghost

    • 15 oktober 2019 10:43
    Jammer, ik vind dat je als filmmaker de creatieve vrijheid moet hebben om een eigen interpretatie te geven aan Sonic.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 15 oktober 2019 11:09
    @Ghost als het om ern boek gaat ben ik 't met je eens. Maar in 't geval van sonic? Iedereen weet hoe sonic eruit ziet. En ze maken 'm met cgi. Dus 't is niet alsof ze een lijkende acteur moeten vinden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 15 oktober 2019 13:47
    @darkmanwls Vreemd verhaal sinds er al diverse variaties zijn van Sonic; eentje is niet eens echt blauw.

    Wat ik tegen de oorspronkelijke film versie had is dat het echt een afgrijselijk design was wat zelfs ietwat "uncanny valley" overkwam. Dit is veel beter voor het oog.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 15 oktober 2019 15:37
    @gimbal2 in de main game series zag sonic er altijd hetzelfde uit, hij had wellicht de ene keer een kleding stuke meer of minder aan of zijn schoenen waren anders. en ja in sonic boom was ie wat langer. Wat echter nooit veranderd is, zijn zijn ogen. En dan doel ik niet op een of ander obscuur comic book of zoiets, gewoon main serie games

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 15 oktober 2019 13:49
    @darkmanwls Sonic is echter bedacht in 1991 dus op zich is het niet zo heel gek dat je zo'n karakter een keer een update geeft.
    Mario ziet er ook niet meer uit zoals hij ooit bedacht is, daar hoor ik niemand over.
    Het is niet meer dan de zoveelste overtrokken reactie van het internet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 15 oktober 2019 15:39
    @fonsrutte Wat is er veranderd aan mario dan? behalve dat hij door de ontwikkeling van de techniek meer detail heeft gekregen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 15 oktober 2019 13:36
    Is er überhaupt interesse voor een Sonic film!!?? Ze zijn hier ongeveer 20 jaar te laat mee

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SevenEight

    • 15 oktober 2019 14:52
    Het zou mij niet verbazen als de eerdere versie van Sonic puur een reclamestunt geweest zou zijn.