Nieuws
Call of Duty Black Ops 3

'Nieuwe Call of Duty wordt dinsdag onthuld'

Mogelijke advertentiedatum uitgelekt

Geschreven door Michel Musters op

De nieuwe Call of Duty die eind dit jaar mogelijk uitkomt, wordt volgens journalist Jim Sterling aankomende dinsdag onthuld. 

Dat laat Sterling op Twitter weten. Hij plaatst daarbij een screenshot van een lijst met banners van Activision Blizzard-games die wellicht live gaan op websites. 


Het is nog niet bevestigd dat de nieuwe Call of Duty-game aankomende dinsdag wordt onthuld, maar Sterling is een gerespecteerd game-journalist en Call of Duty-games worden vaker in april of mei onthuld. 

Er is nog niets bekend over de nieuwe Call of Duty. Volgens eerdere geruchten speelt de game zich af in de toekomst, net als eerdere Call of Duty-games, maar komen er onder andere ruimtegevechten in voor.

Call of Duty

Dit artikel delen:

Lees meer

Korea en APEX aan de macht in Homefront: The Revolution Lionsgate kiest G.I. Joe-schrijver voor Borderlands-film
10

Reacties op: 'Nieuwe Call of Duty wordt dinsdag onthuld'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • koenen

    • 26 april 2016 16:08
    Stiekem zit ik te hopen op een nieuwe ww2 call of duty. maar ben bang dat dat ijdele hoop is.
    Het zal wel weer zo zijn dat ze weer een stap verder gaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Slagroomtaart

    • 26 april 2016 16:19
    @koenen Ja, dat hoop ik ook. Sinds dat gevlieg en gejump vind ik het niks meer…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr. Harrow

    • 26 april 2016 16:26
    @koenen
    Dat hoop ik ook. Als ze dat doen, zal het mn eerste Call of Duty sinds jaren zijn. De settings van de laatste paar games trekken me totaal niet. Mijn laatste Call of Duty is, geloof ik, Black Ops 1.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 26 april 2016 22:49
    @koenen

    Zou vet zijn maar ik betwijfel dat een ww2 erin zit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • infernal_nl-nl

    • 26 april 2016 16:20
    Reaveal.. dat is of een HEEL erg gekke naam. OF een verkeerd gespelde 'reveal' ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 26 april 2016 16:32
    Ik heb op ghosts na alle CoD games gespeeld. Ik vind black ops 3 een vermakelijke shooter, maar geen CoD game…ik vind`t echt een beetje een vreemde setting met al die felle kleuren en rare costuums in multiplayer. Ik hoop idd weer eens op een echte oorlogsshooter, of dat nou ww2 of modern is, dat maakt mij niet zo veel uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 26 april 2016 16:59
    Ww2 zou ik ook graag zien. Lekker ouderwets knallen met mp40 en dergelijke :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 26 april 2016 18:14
    Nee joh, cod in ww2 is als dat leuke meisje van de middelbare school van wie je hoopt ooit terug te zien, vrijgezel en al. Ze blijft mooi en lief in je herinnering maar in werkelijkheid is het een kolossale monster geworden die al tig x genaaid is door tuig. Afgelikte boterham die is weggegooid in de grotten van de Maas. Laat varen, die ww2 illusie, komt nooit meer terug.
    Geef mij maar 72 vrouwelijke maagden in een Battlefield map voor 73 spelers. Nja, 72x voorzichtig moeten doen is mentaal ook dodelijk vermoeiend nu ik erover nadenk. Insjallah.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • poklaan

    • 26 april 2016 19:19
    De naam is gelekt via de PlayStation Store: Infinite Warfare.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 26 april 2016 23:19
    Nieuwe Call of duty *muahahahahah* Hetzelfde als het nieuwe FIFA.