Nieuws
Call of Duty

Nieuwe Call of Duty is mogelijk Black Ops-reboot

Mogelijk logo gelekt

Geschreven door Michel Musters op
De nieuwe Call of Duty zou wel eens een reboot van de Black Ops-reeks kunnen zijn.

Dat blijkt uit een mogelijk gelekt logo van de game. Hierop is alleen de naam te zien - Call of Duty: Black Ops. Die naam lijkt te hinten naar een soortgelijke situatie als het vorig jaar verschenen Call of Duty: Modern Warfare, dat de Modern Warfare-subreeks van een reboot voorzag.

Er gaan echter al langere tijd geruchten dat de naam van de nieuwe game Black Ops: Cold War is. Eerder werd deze naam al gevonden in een PlayStation Network-database. Mogelijk is de naam inmiddels veranderd, of is één van de namen nep.

Verwacht wordt dat de nieuwe Call of Duty dit najaar uitkomt en binnenkort wordt onthuld. Mogelijk wordt het spel aanstaande donderdagavond tijdens de PlayStation 5-presentatie getoond, maar dit is nog niet bevestigd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuw seizoen van For Honor begint morgen Schrijver Dead Space hint naar nieuwe PlayStation 5-game
8

Reacties op: Nieuwe Call of Duty is mogelijk Black Ops-reboot

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Millman7

    • 10 juni 2020 09:10
    Ik had op zn minst een geupdateted logo verwacht.
    Als je me had gezegd dat dit een variatie was van de 1e black ops had ik het geloofd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheChief

    • 10 juni 2020 09:42
    Laten ze eerst eens Black Ops 1 afprijzen bij bv de Steam sale. Die ganme is 10! jaar oud en is nog nooit onder de 20 Euro geweest qua prijs.

    Ik wil de serie best eens een kans geven maar als ik niet voor een paar Euro kan instappen om het eens te proberen om te zien of ik het uberhaupt leuk vind dan laat ik het schieten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Robhimself

    • 10 juni 2020 12:25
    @TheChief Krent ben je. BO1 is die prijs nog meer dan waard en dat weten ze. Vandaar die 20 euro.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 10 juni 2020 14:08
    Ik trap er niet meer in. Na lange tijd dit jaar Mordern Warfare gekocht en de eerste twee/drie weken wel aardig veel gespeeld, maar het werd al vrij snel eentonig. In FFA en TDM zijn de spawns zo af en toe echt om te janken. De mode die wel echt tof is, is de 2vs2 modus.

    Al vrij snel volgde Battle Royale modus die niet optioneel is om te downloaden op de PC. Ik zit helemaal niet op die modus te wachten, maar moest wel voor 100gb downloaden, waardoor de gehele game zo'n 160gb gedraagt op mijn schijf.

    Vorige week zag ik dat ik de game al maanden niet had aangeraakt en heb ik het geheel van mijn computer af geklapt. Zonde, maar iedereen wilt alleen maar de BR spelen, terwijl ik het leuker vind om TDM of 2vs2 met vrienden te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Skjip

    • 10 juni 2020 15:48
    @garciagarcia Klinkt heel bekend ja, ik heb de game uiteindelijk ook maar verwijderd vanwege updates die ervoor zorgden dat ik andere games moest verwijderen. (X1) Later kwam wel de optie om delen van de game te verwijderen maar desondanks bleef de game groeien.

    En net zoals jij speelde ik voornamelijk Gunfight met vrienden. In het begin ook wel TDM en SnD. Maar bij TDM waren de spawns om te huilen. Daarnaast voelt de hele game aan als een grindfest. De 'Battlepass' is ontzettend langzaam, de challenges zijn frustrerend (steeds gamemodes moeten spelen die ik niet wil spelen). Vergelijk dit met bijvoorbeeld Fortnite en het is dag en nacht verschil.

    Toen de BR update uitkwam was het meteen ook zichtbaar waar de focus van development kwam te liggen. Daarnaast ook vaak gedoe met de game zelf. Al met al raakte ik behoorlijk gefrustreerd met de game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    JustRaine

    • 10 juni 2020 14:59
    Achja ze moesten een beetje kiezen Call of Duty Black ops Ops: Cold War of Call of Duty Black Ops, dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt, laten we eerlijk wezen ''Call of Duty Black ops: Cold War'' klinkt natuurlijk nergens naar. Call of Duty Cold War had makkelijk gekund maar dan kunnen ze niet meeliften op het succes van de black ops naam.

    Ik heb overigens wel wat meer vertrouwen in deze multiplayer dan in die van Modern Warfare 2019, ik ben benieuwd we zullen het Donderdag zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 10 juni 2020 16:57
    Logo is waarschijnlijk een placeholder. Per game varieert de stijl van de Call of Duty logo's, dit Call of Duty logo is voorheen alleen gebruikt bij de futuristische Black Ops games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The soy sauce

    • 10 juni 2020 18:31
    Weer een reboot, omg. Weer dezelfde maps, geldklopperij Activision