Nieuws
Battlefield Hardline

Nieuwe Battlefield getoond in korte teaser

Onthulling is vanavond om 22:00 uur

Geschreven door Michel Musters op

Vanavond om 22:00 uur wordt de nieuwe Battlefield-game onthuld. Als voorproefje heeft Electronic Arts een korte teaser van negen seconden online gezet.

In de video is het gezicht van een soldaat te zien die ergens naar staart. Meer duidelijkheid geeft de teaser niet.


Er wordt al maanden hevig gespeculeerd over wat de nieuwe Battlefield-game gaat doen. Er gaan geruchten over een nieuwe Bad Company, net zoals men praat over een Battlefield die zich afspeelt tijdens de Eerste of Tweede Wereldoorlog. 

Concurrent Activision Blizzard onthulde eerder deze week zijn nieuwe shooter Call of Duty: Infinite Warfare, dat samen met Modern Warfare Remaster wordt geleverd.

De nieuwe Battlefield zal vanavond om 22:00 uur worden onthuld. Gamer.nl is op een evenement waar de game ook onthuld wordt en heeft rond die tijd al het nieuws en een eerste impressie online staan.

Bron: null

Dit artikel delen:

Lees meer

Gratis mobiele Uncharted-game ontgrendelt multiplayerbeloningen Spelersaantal stijgt licht voor Zynga
36

Reacties op: Nieuwe Battlefield getoond in korte teaser

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Massiv

    • 6 mei 2016 07:10
    Vol verwachting klopt ons hart.

    WW2, Vietnam of een Bad Company is allemaal welkom!

    Een hedendaagse setting in een goed conflict ook nog wel, maar liever één van de andere 3 :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ll7

    • 6 mei 2016 08:15
    Personage in de teaser ziet er in iedergeval niet futuristisch uit, als lijkt die wel te kijken naar iets machtigs en groots..(speculatie mode off xD) we gaan het zien vanavond.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • infernal_nl-nl

    • 6 mei 2016 08:51
    @ll7 ja inderdaad. En dat is dus gewoon kut. Ik hoop dat het een groot vliegdekschip is.. een tank die over hem heen rijdt terwijl hij in een loopgraf staat.. zulke dingen. Aan de groene kleding te zien zeg ik toch echt WW1 of 2
    #team1942

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ll7

    • 6 mei 2016 09:14
    @infernal_nl-nl
    Idd de kleding zegt me dat het die kant op gaat. Hoop zelf op ww2, naar mijn mening iets meer variatie dan ww1.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • infernal_nl-nl

    • 6 mei 2016 09:29
    @ll7 Aan de ogen bewegingen kan je zien dat het geen slowmotion is, het moet dus een relatief langzaam bewegend object zijn. Bij tanks trilt de scene/grond waarschijnlijk.. ik gok dan dus op een blimp/zeppelin wat WW1 zou betekenen.

    Ik zelf zou heel graag een remake van Battlefield 1942 willen zien.. gewoon die game in de huidige Frostbite engine!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spree

    • 6 mei 2016 12:36
    VERWIJDERD - Gedraag je een beetje, ik blijf niet bezig - Moderator_GNL

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 6 mei 2016 12:45
    @ll7

    Inderdaad een WW2 zou geweldig zijn, maar in verleden hebben we het gloof ik al gehad (weet alleen niet meer of dat bij BF was of CoD) wat begon met WW2 en eindigde in hedendaagse tijd.

    Laten we hopen op een WW2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Peerke07

    • 6 mei 2016 15:38
    @ShadowX
    Dat was Bad Company 2 denk ik. Die begon in Azië ttv WO2 en speelde daarna in de moderne tijd af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Soldier_hard

    • 6 mei 2016 10:47
    @ll7 Ik denk dat het een zeppelin is die over hem heen vliegt en overschaduwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Peerke07

    • 6 mei 2016 10:58
    @Soldier_hard Er gaan ook geruchten over een alternatieve geschiedenis…Kirov Airship?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Garia666

    • 6 mei 2016 08:18
    wouw ik ben nu echt zwaar geteased….. 3 seconden beeld yipty fecking doo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Peerke07

    • 6 mei 2016 09:17
    Please laat het ww2 zijn! Of anders Bf2143 (hij kijkt naar een Titan?).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Knootewoot

    • 6 mei 2016 10:38
    @Peerke07

    Ik hoop het. BF2142 is nog steeds mijn favoriet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Peerke07

    • 6 mei 2016 11:05
    @Knootewoot Op BFBC2 na de mijne ook. Exact dezelfde game met hedendaagse graphics en hij ploft op de releasedatum op de mat. Elke andere ECHTE Battlefield (BF Hardline hoort daar niet bij) ook hoor daar niet van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 6 mei 2016 09:36
    WW1 waarin Washington DC wordt overgenomen door buitenaardse wezens!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bartslaman

    • 6 mei 2016 09:49
    enige wat ik kan bedenken is ZEPPELIN

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • alex201

    • 6 mei 2016 09:53
    Nu al beter dan alle IW trailers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xsuperaim

    • 6 mei 2016 10:12
    Ben benieuwd of het mw1 kan overtreffen grafisch zal dat zeker lukken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • paul123456789

    • 6 mei 2016 10:16
    WW1 en dat hij dan voor het eerst een tank in actie ziet! :O

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Soldier_hard

    • 6 mei 2016 10:47
    Ik denk dat het een zeppelin is die over hem heen vliegt.