Nieuws
Battlefield 3

Nieuwe Battlefield bevat mogelijk dynamische weersomstandigheden

En een dag- en nachtcyclus

Geschreven door Michel Musters op
Er zitten mogelijk dynamische weersomstandigheden in de maps van de aankomende nieuwe Battlefield-game.

Volgens insider Tom Henderson, die de afgelopen maanden al allerlei Battlefield-informatie naar buiten heeft gelekt, kunnen spelers zowel dynamische weersomstandigheden als een dag- en nachtcyclus verwachten.

Henderson claimt dat de nieuwe Battlefield zich ongeveer tien Γ  vijftien jaar in de toekomst afspeelt en simpelweg 'Battlefield' gaat heten. Volgens Henderson moet de game binnenkort onthuld worden via een trailer. In deze trailer zou een map gebaseerd op een onbewoond eiland centraal staan. Het slagveld zou daarbij aangepast worden door een storm en mogelijk zelfs een tornado.

Ook het Levolution-systeem zou weer belangrijk worden. Met Levolution wordt de map op diverse manieren aangepast tijdens een potje - zo kon in Battlefield 4 een gebouw instorten. Dit zou nog grootser in de nieuwe Battlefield worden aangepakt.Β 

Vorige maand liet ontwikkelaar Dice weten de nieuwe Battlefield binnenkort te onthullen. Het spel moet later dit jaar uitkomen. Ook werkt het samen met diverse EA-studio's aan een mobiele Battlefield-game die volgend jaar uit moet komen.

Battlefield

Dit artikel delen:

Lees meer

Konami toch niet aanwezig op E3 Leidinggevenden CD Projekt Red ontvangen forse bonussen
12

Reacties op: Nieuwe Battlefield bevat mogelijk dynamische weersomstandigheden

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 1 mei 2021 12:17
    Als maar in de tijd van bf 3 of 4 is ben ik blij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 1 mei 2021 12:59
    @hulstpower "Henderson claimt dat de nieuwe Battlefield zich ongeveer tien Γ  vijftien jaar in de toekomst afspeelt en simpelweg 'Battlefield' gaat heten."

    Is dat modern genoeg voor je?πŸ˜‰

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 mei 2021 13:23
    @clandestine666 ik heb genoeg geruchten gelezen tot dat ik gameplay zie geloof ik het. Maar ik heb goede hoop voor deze bf. 1 was leuk voor toen maar v was ik er wel klaar mee met oude tijd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 1 mei 2021 14:23
    @hulstpower Ik ook hoor, had na 1 ook liever weer modern gezien. Ik mis de aanvalshelikopters, speel daarom ook nog steeds BF4 naast BF5.

    P.S. Hee, werkende notificaties!? Sjeez na al die jaren..😁

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 mei 2021 14:40
    @clandestine666 ja klopt speelde laaste weer even Bf4 vanwrge de 120 hertz mode.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tad

    • 2 mei 2021 01:02
    @clandestine666 Ik wacht nog op de dag dat ze 2 keer op een rij Battlefront of Battlefield maken en allebei dezelfde naam geven voor extra verwarring

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Turambar

    • 1 mei 2021 15:17
    Jammer, ik heb een hekel aan zelfbedachte wapens met - ik vrees - vreemde perks etc. Liever een BF4 versie opnieuw gemaakt met de techniek en graphics van nu.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 1 mei 2021 16:04
    @Turambar dat zal wel meevallen. Over 10 jaar zien de wapens er niet veel anders uit dan nu. Misschien een extra gadget hier en daar maar het zal heus geen futuristische meuk worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Oxymorphone

    • 1 mei 2021 17:38
    Net zoals de dynamische destructie eh. Bleek allemaal gescipt te zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 2 mei 2021 12:23
    Speelt het in Nederland af?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 3 mei 2021 08:36
    @Pascal08 op een onbewoond eiland staat er, geen idee waarom je zou vechten op een onbewoond eiland maar dat doet er niet toe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Derper

    • 3 mei 2021 12:15
    @HunterSeeker Omdat het een punt is van strategisch belang.