Nieuws
The Witcher 3: Wild Hunt

Next-gen versie The Witcher 3 zou volgens PEGI vandaag lanceren

Tijdelijke datum of komt er een aankondiging?

Geschreven door Michel Musters op
The Witcher 3: Wild Hunt voor PlayStation 5 en Xbox Series X en S is door PEGI van een leeftijdsclassificatie voorzien. Daarbij wordt gemeld dat de game vandaag uitkomt.

CD Projekt Red had al aangekondigd dat er een update voor de game voor de nieuwe consoles in de maak was. Eerder dit jaar liet het bedrijf weten dat het ergens in de tweede helft van dit jaar uit zou komen. Meer details zijn er echter nog niet.

Nu de game van een classificatie en datum voorzien is van PEGI, vragen gamers zich af of de genoemde datum correct is. Mocht dat het geval zijn, dan is het mogelijk dat CD Projekt Red ergens in de loop van vandaag de release plotseling aankondigt. Het is echter ook mogelijk dat het om een tijdelijk genoteerde datum gaat en dat de PS5- en Xbox Series-versie ergens later dit jaar uitkomt.

Eerder werd al aangekondigd dat de nieuwe versie van The Witcher 3 "diverse visuele en technische verbeteringen" ontvangt, waaronder ray tracing en snellere laadtijden. Deze verbeteringen gelden zowel voor het hoofdspel als de uitgekomen uitbreidingen. The Witcher 3: Wild Hunt is het meest geprezen spel van de Poolse ontwikkelaar CD Projekt Red.

Dit artikel delen:

Lees meer

Switch voor het eerst in 33 maanden niet bestverkochte console in VS Ontwikkeling Forza Horizon 5 is afgerond
12

Reacties op: Next-gen versie The Witcher 3 zou volgens PEGI vandaag lanceren

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Markus88

    • 19 oktober 2021 11:37
    Heb de game anderhalf jaar geleden nog eens 100% uitgespeeld op pc……. Maar het gaat alweer kriebelen. Denk dat ALS dit vandaag zou uitkomen ik er zo weer in kan duiken. Wat een geweldige game!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Remco1984

    • 19 oktober 2021 11:43
    @Markus88

    Wow, 100%. Ik wil denk niet weten hoeveel uur daarvoor nodig is…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ar_barca_ajax

    • 19 oktober 2021 11:39
    Ow dat zou wel interessant zijn, misschien voor de derde keer spelen maar nu op de ps5.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Frezzle

    • 19 oktober 2021 12:41
    Heb 0 vertrouwen meer in deze remaster maar als hij toch vandaag uitkomt, wat ik niet verwacht, ga ik m meteen spelen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • mart1jn_

    • 19 oktober 2021 14:25
    @Frezzle eh, what?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Frezzle

    • 19 oktober 2021 14:58
    @mart1jn_
    Zoals ik schrijf is duidelijk toch? Ik heb 0 vertrouwen in deze remaster. Maar als die uitkomt ga ik m meteen spelen omdat ik wel benieuwd ben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zut

    • 19 oktober 2021 15:43
    @Frezzle Alleen is het geen remaster, alleen een next gen patch

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Frezzle

    • 19 oktober 2021 21:23
    @Zut inderdaad, je hebt gelijk :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 19 oktober 2021 13:53
    En ik dacht juist dat het in het nieuws was geweest dat de update uitgesteld was naar volgend jaar.. Nou ja als hij komt ga ik ook gelijk voor de 2e keer spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 19 oktober 2021 14:27
    Wordt deze gratis geupgrade trouwens?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 19 oktober 2021 14:33
    @kleinekoosjer Ze hebben altijd gezegd van wel. Dus ik ga daar van uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 19 oktober 2021 14:43
    @adutchman dan ik ook; tnx!