Nieuws
Mortal Kombat 11

'NetherRealm gaat volgende game adverteren in Mortal Kombat 11'

Wordt binnenkort dan eindelijk Mortal Kombat 12 of Injustice 3 onthuld?

Geschreven door Michel Musters op
Volgens dataminer gaat NetherRealm Studios ergens binnenkort via advertenties in Mortal Kombat 11 hun nieuwe game adverteren.

Sinds kort zitten er tot ongenoegen van veel fans advertenties in Mortal Kombat 11 waarmee uitgekomen dlc wordt gepromoot. Dataminers claimen echter dat ze bewijs hebben gevonden in de vorm van files die er op wijzen dat ergens in de toekomst "de volgende game" van de studio via deze weg geadverteerd gaat worden. Daarbij melden de miners niet of het om Mortal Kombat 12 of Injustice 3 gaat.

Het zou niet voor het eerst zijn dat NetherRealm dit doet. Voor Mortal Kombat 10 is ook al een update uitgekomen die louter bestond uit advertenties voor Mortal Kombat 11.

Er gaan al geruime tijd geruchten over de volgende game van de Mortal Kombat-studio. Directeur Ed Boon heeft zelf ook al toegegeven dat hun volgende game of Mortal Kombat 12, of Injustice 3 is. Daarnaast gaf hij aan dat het waarschijnlijk is dat de game ergens in de eerste helft van 2023 wordt onthuld.

Dit artikel delen:

Lees meer

Klassieke Fallout-games nu gratis via Epic Games Store verkrijgbaar Eerste hoesje van fysieke PlayStation VR2-game getoond
12

Reacties op: 'NetherRealm gaat volgende game adverteren in Mortal Kombat 11'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    rvdno

    • 23 december 2022 10:10
    Zin in, MK 12 AUB.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 23 december 2022 10:23
    @rvdno Nee liever injustice 3 haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvdno

    • 23 december 2022 10:41
    @Snoop213

    Prima, ben niet zo moeilijk ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • GangstaLean

    • 23 december 2022 11:01
    @rvdno Ik wel! Doe maar MK 12, met zoveel mogelijk Blood/Gore en interactive environments. Niet van die softe DC shit aub ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvdno

    • 23 december 2022 11:29
    @GangstaLean

    En interessante extra karakters :D Rambo en Terminator waren erg tof vond ik!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • GangstaLean

    • 23 december 2022 13:13
    @rvdno Boh ja, een van de weinige keren dat ik een complete edition heb gekocht van een game, alleen maar voor Rambo en Terminator en Robocop. Wat een bazen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 23 december 2022 11:44
    Ik ga ook moeilijk doen; ben het volledig eens met @GangstaLean

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvdno

    • 23 december 2022 11:48
    @kleinekoosjer

    Nu wil ik ook moeilijk doen :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 23 december 2022 12:04
    @GangstaLean Ik vindt Dc characters vetter dan mk characters. Plus bij goede guest characters zoals de vorige keer Turtles. Zou ik dat veel vetter vinden. Ook door de vette Story modus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvdno

    • 23 december 2022 12:09
    @Snoop213

    Pak ff n doek, tis vrij Vet allemaal ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 23 december 2022 13:04
    @rvdno haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AgeQned

    • 23 december 2022 12:59
    Mijn vookeur gaat uit naar een nieuwe Mortal Kombat, maar met een Injustice 3 kan ik ook goed leven. Ach weert je wat kondig ze beide maar aan.