Goed nieuws voor de spelers van Halo 2 die wel weer eens toe zijn aan een nieuw decor in het multiplayergedeelte van het spel. Microsoft heeft namelijk een Multiplayer Map Pack voor dit spel aangekondigd welke in juni beschikbaar zou moeten zijn. Het pakket zal negen nieuwe maps bevatten en wie ze als eerste wil spelen, zal ervoor in de buidel moeten tasten. Het mappack zal zowel in de winkel als via Xbox Live beschikbaar zijn en kost in de winkel $19.99. De winkelrelease zal op 28 juni plaatsvinden en is vooral bedoeld voor de mensen die Halo 2 vooral via splitscreen of systemlink spelen en niet over Xbox Live beschikken.
Op Xbox Live is het allemaal iets complexer. Twee levels, Containment en Warlock (bovenste twee plaatjes hieronder), zullen gratis beschikbaar worden gesteld tegen eind april. Voor $5.99 kunnen dan ook de maps Sanctuary en Turf gekocht worden. Op 28 juni, wanneer ook de winkelversie beschikbaar is, kunnen via Xbox Live alsnog de vijf overige maps besteld worden voor $11.99. Alle maps zullen op een later punt in de toekomst ook gratis beschikbaar worden gesteld, waarschijnlijk wanneer met het break-even punt enkele kilometers gepaseerd is.
Reacties op: Negen nieuwe multiplayermaps voor Halo 2 op komst
Jarod
mexses
UTwizard
Erwie
ShadowScourge
WoW t3h pwn
UNDEAD CHIVERS
anonymous
Eglaerinion
Untitled Player
Slowghost
Shadow
Masterchief
LeonVanHamond
je moet niet klagen je kan niet alles hebben bungie zal best grote maps kunnen maken maar dat kan de xbox niet aan je kan maar uit 2 dingen kiezen en dat is grote maps en minder mooie grafische details of kleine maps met veel grafische details
en de xbox moet veel doen met de multiplayer van halo2
1: de 3d wereld (de map dus)moet volledig weergegeven worden
2: dingen op de map die bewegen of verplaatsen (bijvoorbeeld de molen op zanzibar )
3: 16 spelers die op de map zijn
4: voertuigen en wapens die op de map moeten zijn en verschijnen
5: gegevens door geven waar elke speler is en wat hij/zij doet wat er wordt gepakt of gebruikt waar in gereden wordt of gevlogen of gezweefd of wat er wordt verplaats of verandert (bijvoorbeeld de brug op de molen omlaag gaat of de poort wordt geopend op zanzibar )
6:enzovoort waar ik nu niet op kan komen
alles is dan geladen in het werkgeheugen en videogeheugen van de xbox als het multiplayer game bezig is (dus de xbox heeft het dan zwaar moelijk)
wat is makkelijker voor de xbox 4 spelers met ieder een eigen xbox waar op ze spelen of 4 speler op een xbox (de laaste speelt iets langzamer dan dat ieder een xbox bij heeft)
ik vind de maps van halo2 zitten goed in elkaar
dus het zijn geen amateurs die lui bij bungie ze hebben nog veel ideeën voor halo maar dat kan de xbox niet
(nog een voorbeeld fabel op de xbox heeft maar 20 gameplay en nu komt er een fabel versie voor pc en heeft 150 ) dit wilt al goed zeggen dat de xbox niet veel meer onder de moter kap heeft
anonymous
PrimePigmee
Vooral die laatste alinea, wtf bedoel je?
MrWoef
ontopic:
Geen nieuwe singleplayer campaign vind ik een groot gemis…9 nieuwe multiplayer maps vind ik de 20$ niet waard
megathorn
Btw, je realiseert je wel dat je IP-adres onder aan je post verschijnt als je post terwijl je niet bent ingelogd? Niet dat er iets mee wil gaan doen, maar ik denk, ik zeg het maar ff
anonymous
megathorn
Ohja, en het feit dat UT2k4 zoveel op halo 2 lijkt is grotendeels te weiden aan een ander spelletje dat 3 jaar geleden heel succesvol was, genaamd Halo. Niet dat ik wat tegen heb op het kopieren van succesformules, want de oorsprokliilke halo heeft ook best veel weg van UT, maar de vehicles uit UT2k4 lijken toch echt verdacht veel op die van Halo.
djsonicx
Ik heb hier zojuist de meest domme en nerdige reply's ooit gelezen!!
Tis toch cool voor de halo 2 spelers dat ze extra maps kunnen kopen.(hoewel het wel erg slecht is dat ze de maps niet gewoon krijgen..)
En dat ut2004 meer maps bezit is nogal logisch omdat dat een mp only game is. Lijkt me een beetje gaar als mensen 50 euro voor een online game met 10 maps betale
SilverGun