NEEN | Gamer.nl

PC REVIEW - Als je gevraagd wordt om een Nederlandse gamedeveloper te noemen, zal je vermoedelijk Killzone-ontwikkelaar Guerrilla Games noemen. Toch zijn er inmiddels ook talloze andere, kleinere studios die fraaie (indie)games hebben uitgebracht. Zo brachten de afgelopen jaren ons onder andere Reus van Abbey Games, Awesomenauts van Ronimo Games en Luftrausers van Vlambeer. Met regelmaat komen er dus kwalitatief degelijke titel van Nederlandse bodem. Nieuw in dit rijtje is Amulware, dat debuteert met Roche Fusion.

Hoewel de ontwikkelaars van Bloodborne nog geen officiële verklaring over de framerate naar buiten hebben gebracht, zegt Yamagiwa dat "ze waarschijnlijk voor 30 fps gaan, omdat ze dat de beste framerate is om actiespellen te spelen."

Het was al bekend dat de ontwikkelaars van Bloodborne mikken op een resolutie van 1080p en een framerate van 30 fps. Yamagiwa vertelt dat dat vanaf het begin al de bedoeling was. "Ze probeerden geen 60 fps te behalen omdat het [Bloodborne] geen first person shooter is, maar een actiespel".

Bloodborne heeft al twee alfa's achter de rug, het spel komt 6 februari uit voor de PlayStation 4.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou