Nieuws

Naughty Dog onthult zondag nieuwe The Last of Us 2-content

Gaan we eindelijk de multiplayer zien?

Geschreven door Michel Musters op
Naughty Dog is van plan om aanstaande zondag nieuwe content voor The Last of Us: Part 2 te onthullen.

Dat meldt Naughty Dog's Joshua Bradley in een artikel op PlayStation Blog, waarin tevens nieuwe merchandise voor de The Last of Us-franchise wordt onthuld.

De onthulling van nieuwe content voor de geprezen game vindt aanstaande zondag om 18:00 uur Nederlandse tijd plaats. Het is zondag 'The Last of Us Day', waarop het bestaan van de franchise gevierd wordt. De onthulling moet in ieder geval te zien zijn via TheLastofUs.com/TLOUDay.

Om wat voor content het gaat is nog niet bekend, maar fans hopen eindelijk iets te zien van de beloofde multiplayer van de game, Factions. Volgens geruchten is dat inmiddels een losstaande multiplayergame geworden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Wat spelen we dit weekend? 25 en 26 september Chris Pratt noemt rol in Super Mario-film 'droom die uitkomt'
24

Reacties op: Naughty Dog onthult zondag nieuwe The Last of Us 2-content

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    StormFox

    • 24 september 2021 15:50
    Ik hoop juist op nieuw singleplayer content zoals LoU1 Left Behind, tenzij
    er story mode co-op wordt toegevoegd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 24 september 2021 16:11
    Gisteren pas TLoU 2 uitgespeeld. Wat een game zeg! Zeer benieuwd wat deze nieuwe content precies gaat inhouden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 24 september 2021 18:50
    Ik hoop op aanvullende Single Player content.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TiRamySu

    • 24 september 2021 19:44
    @DarkraverX ja idd… ik hoop het ook.
    Mijn nr.1 immersive game serie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 24 september 2021 23:13
    @TiRamySu Betwijfel het alleen, zal wel weer MP troep worden :P

    Maar goed wat troep voor mij is is weer top voor een ander.

    Toch vind ik TLOU puur een single player game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TiRamySu

    • 25 september 2021 14:36
    @DarkraverX ja helemaal mee eens.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 25 september 2021 22:07
    @DarkraverX daar waren ze toch ook mee bezig met de multiplayer, of vergis ik me nou weer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 26 september 2021 01:08
    @hulstpower Ik moet bekennen dat ik het echt niet weet, wel over gelezen van dat MP maar ik zie toch liever een uitbreiding in SP format verschijnen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 26 september 2021 10:26
    @DarkraverX snap ik, maar dacht dat ze iets van een mp gingen doen en verwacht ik ook. Maar Sony kan beter stoppen met mp proberen te maken want dat kunnen ze gewoon niet focus op lekker die sp ervaring daar zijn ze de beste in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 26 september 2021 11:29
    @hulstpower Helemaal mee eens, plus dat TLOU puur gewoon een SP game is vind ik, TLOU is verhaal alleen al zeer sterk, daarbij opgeteld de gameplay en dan denk ik …. niet doen dat MP.

    Zelfde als Mass effect, daar kwam op een gegeven moment ook MP bij en ook hier bleek dat ze dit gewoon niet moeten doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 26 september 2021 14:01
    @DarkraverX ja sommige games lenen zich perfect voor multiplayer en sommige totaal niet en bij Sony is het gewoon niet hun ding

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 27 september 2021 00:08
    @hulstpower

    Helemaal mee eens.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 25 september 2021 04:31
    Even ter verduidelijking: er staat nergens specifiek dat de nieuwe content voor Part II is, dit is simpelweg wat ze zeggen: "In addition to the merch below, we will be revealing some all-new content on September 26 at 9:00am PT/ 6:00pm CET."

    Dat zou echt van alles kunnen zijn. Misschien een echte PS5 versie van Part II, misschien de Remake van de eerste game waar ze volgens de geruchten aan werken, misschien wel iets van de HBO series, misschien niet eens dat maar gewoon wat avatars voor op PS4/PS5.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    racerozzy

    • 25 september 2021 10:43
    Woke of Us, was de game bijna vergeten. Deel 2 is de vieze nasmaak als net wat lekkers hebt gedronken. Het begon zo goed, totdat het gevolgd wordt door een politieke agenda.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TiRamySu

    • 25 september 2021 14:37
    @racerozzy welke politieke agenda? Ben erg benieuwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    racerozzy

    • 25 september 2021 17:16
    @TiRamySu Woke of Us gaf je geen hints? Sterke vrouwen in de hoofdrol? Naughty dog die openlijk verkondigd dat vrouwen meer op de kaart gezet moeten worden? LGBTQ gemeenschap die voer moet hebben? Waar zie je geen politieke agenda is eerder de vraag? Dit begon al met de stand alone, van uncharted en ontwikkelde zich verder in the Last of Us. Geeft niks als je het leuk vond, lekker blijven gamen dan. Ik blijf er alleen ver weg van. You go woke, you should go broke.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mrmonkey

    • 25 september 2021 18:40
    @racerozzy hahaha wat een kneus ben jij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TiRamySu

    • 25 september 2021 18:57
    @racerozzy of het is gewoon een goede game met een goed geschreven verhaal en characters.

    Dat is mijn perceptie althans.

    De game is gewoon blijkbaar niet voor jou. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 25 september 2021 22:10
    @racerozzy werken veel mensen uit de lgbtq gemeenschap daar dus ja dat gaan ze in hun games stoppen snap ik helemaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    racerozzy

    • 29 september 2021 08:16
    @hulstpower Dan begrijp je het niet helemaal, je kan beter maken wat de grotere meerderheid wil, want onderaan de streep wil je winst maken. Hoe groter je afzetmarkt, hoe hoger je winsten. De LGTBQFAZDBI+ gemeenschap en alle andere letters die ze nog niet geclaimed hebben is een relatief kleine groep.

    Siert de mensen ook die kneus roepen hier!