Nieuws

Naughty Dog gaat 'meerdere coole dingen' tonen

Maar wat voor dingen en wanneer?

Geschreven door Michel Musters op
The Last of Us-ontwikkelaar Naughty Dog is van plan "meerdere coole dingen" te delen met fans.

Dat meldt Neil Druckmann, de creative director van Naughty Dog, op Twitter. "Als je naar mij tweet en vraagt over een toekomstig project, kan ik niets zeggen... heb alsjeblieft geduld. We kunnen niet wachten om meerdere coole dingen met jullie te delen. Zodra we dat kunnen, doen we het!"

Het is niet bekend over wat voor projecten Druckmann praat. Er gaan al geruime tijd geruchten dat The Last of Us: Part 2, dat vorig jaar op PlayStation 4 verscheen, een upgrade voor PlayStation 5 krijgt. Ook werkt Naughty Dog voor zover bekend nog altijd aan een multiplayermodus voor de game.

De Sony-studio heeft ook de Uncharted-, Jak & Daxter- en eerste drie Crash Bandicoot-games ontwikkeld.

Dit artikel delen:

Lees meer

Er wordt gewerkt aan een openwereld-rpg van D&D Aankomende Wasteland 3-patch voegt permadeath toe
29

Reacties op: Naughty Dog gaat 'meerdere coole dingen' tonen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Zut

    • 4 maart 2021 11:54
    Die multiplayer voor Tlou2 duurt nu wel irritant lang. Laat er in ieder geval iets van zien of geef meer info. Die totale stilte slaat nergens op

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelR1

    • 4 maart 2021 12:02
    Dit is wel een ERG vrije vertaling. Er wordt letterlijk gezegd dat ze niets te melden hebben en dat als ze dat wel hebben, dat ook doen.

    Nieuwswaarde 0.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 4 maart 2021 12:12
    @MikkelR1 dan lees jij alleen wat je wilt lezen.

    “Please stay patient. We have several cool things we can’t wait to share with you. As soon as we can, we will”

    Wees geduldig we hebben verschillende coole dingen. We kunnen niet wachten om die met jullie te delen. Zodra we dat kunnen doen we het. Ik kan niet wachten waarmee ze komen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelR1

    • 4 maart 2021 12:22
    @Roy36NL Dit is als een reactie op iemand die om informatie vraagt. Het is geen bericht van "hey, we hebben allemaal coole dingen en die gaan we met jullie delen!".

    Nee, het is "ik weet dat jullie meer informatie willen, die zouden we ook graag met jullie deln. Maar het komt zodra het tijd is".

    Kortom: op dit moment hebben ze NIETS te melden en dit is dus ook geen aankondiging dat ze wat gaan tonen op korte termijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 4 maart 2021 12:25
    @MikkelR1 dat klopt, maar die info blijft het zelfde. Ze hebben een aantal coole dingen zodra ze het kunnen tonen doen ze dat. Ik ben blij dat er tenminste een teken van leven is van deze award winning studio.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 4 maart 2021 13:26
    @Roy36NL had je verwacht dat ze niks meer hadden dan ;).
    Rond e3 tijd gaat sony echt wel vertellen wat hun doen en gaan we gameplay zien van god of war en horizon forbiden west en denk dus teaser trailer van naughty dogg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 4 maart 2021 14:02
    @hulstpower Nee maar dat maakt het bericht niet heel veel meer nieuwswaardig toch?
    Het is ook geen nieuws als een vuilnisman zegt dat ie nog steeds vuil ophaalt.
    Een ontwikkelaar die meldt dat ie met een project bezig is, is dat evenmin.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 4 maart 2021 14:04
    @Ziminar ja ik vind het ook nieuwswaardig als 1 van ps grooste studios zegt we zijn met dingen bezig daar kan je vanuit gaan toch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 4 maart 2021 20:46
    @hulstpower heb ik nog meer nieuws voor je:
    De bakker bakt morgen weer brood.
    De leraar geeft morgen huiswerk.
    Morgen zijn op gamer.nl nieuwsberichten te lezen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    racerozzy

    • 4 maart 2021 12:05
    Wat krijgen we te zien de diversity game? Een character die binair is female friendly en pro BLM?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 4 maart 2021 14:04
    @racerozzy Wat als dat inderdaad het geval is, wat is dan het probleem?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gamerlezer

    • 5 maart 2021 19:33
    @Ziminar,ja wat is het probleem Ziminar? ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    racerozzy

    • 10 maart 2021 09:57
    @Ziminar Dat je geen cent gaat verdienen want die troep mag je zelf houden. Geen probleem een consequentie van je keuzes. Kleine linkse stoker die je bent.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 4 maart 2021 12:10
    Holy shit, dit is nieuws!!! Als dit echt waar is, komen er bijzondere tijden aan. Het is lang geleden dat ik zo enthousiast ben geworden van een nieuwsitem! Ik zit hier met tranen in m'n ogen. Geweldig. Wat een scoop!! Trots op Gamer.nl. Ik weet dat ik in het verleden wel eens heb gezegd dat het onzinnig is om van elke tweet een nieuwsitem te maken, maar boy, was I wrong! Hulde!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    melody

    • 4 maart 2021 18:21
    @denver 🤣🤣 Mooie post

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gamerlezer

    • 5 maart 2021 19:34
    @denver lol :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 4 maart 2021 12:45
    Jongens kap eens met die kinderachtige uitlokkingen over dat LGBTQ gebeuren. Wees blij dat er nog game bedrijven zijn die progressief zijn in plaats van alleen op het oude voort te borduren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 4 maart 2021 14:05
    @Roy36NL mee eens dat gezeik over last of us 2 dat er een transgender in zat en later was het gewoon een vrouw die gespierd was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 4 maart 2021 14:31
    @Roy36NL volgens mij zijn inmiddels het overgrote merendeel van de (grote) game bedrijven progressief hoor. En waarom zouden wij als gamers daar blij mee moeten zijn? Door al dat politiek correcte gelul worden de games er echt niet beter op. Of ben ik nu meteen een conservatieve racistische homo hater door deze comment? Want je kan tegenwoordig ook niks meer zeggen met al die lange tenen. (En dan heb ik het trouwens niet over het feit dat er een transgender in tlou 2 zit, das allemaal prima want het was een goeie game)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 4 maart 2021 14:44
    @wazp het is nooit verkeerd als een game toegankelijk wordt voor een groter publiek. Begrijp me niet verkeerd voor mij hoeft het er ook niet in, en vind dat zulke maatschappelijke problematiek niet in een game wereld thuis hoort, maar ik ga er een spel ook niet door boycotte en het stort mij verder niet. Maar dat betekent niet dat sommige hier heel kinderachtig reageren als het weer over transgenders etc gaat.