Nieuws

Mysterieuze komeet in Fortnite: Battle Royale verschenen

Fans speculeren over betekenis

Geschreven door Michel Musters op
De afgelopen dagen is er een komeet in de lucht van Fortnite: Battle Royale zichtbaar.
Fans speculeren wat de komeet, die steeds dichterbij lijkt te komen, precies aanduidt. In eerste instantie werd gedacht dat het om een 1 april-grap zou gaan, maar op die datum is niets gebeurd, terwijl de komeet nog wel zichtbaar is.


Sommige spelers hopen dat het neerstorten van de komeet de map compleet gaat veranderen, anderen denken dat de komeet op Tilted Towers gaat vallen. Dit gebouw bevat de meeste loot van heel de map en zou daarom moeten verdwijnen. Andere spelers vermoeden dat het alleen bestaat om het einde van het derde seizoen aan te geven.

Tijdens het verschijnen van de komeet begonnen controllers van spelers ook licht te trillen. Volgens het Twitter-account van Fortnite ging het om een bug, maar een Redditor heeft het getril in morsecode vertaald naar 'SOS D 5 418'. Fans vermoeden dat 418 betekent dat meer informatie op 18 april verschijnt. Epic heeft nog niet gereageerd op de geruchten.

Dit artikel delen:

Lees meer

Is OLED geschikt voor gamen? Steam-rpg Insomnia: The Ark onthuld
10

Reacties op: Mysterieuze komeet in Fortnite: Battle Royale verschenen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Mr. Harrow

    • 2 april 2018 10:09
    Ik ben sowieso wel benieuwd wat een 'mystieuze' komeet is:)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 2 april 2018 10:17
    Is het hemelspaleis oftewel het chinees ruimtestation.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tomerieno

    • 2 april 2018 11:02
    @Xbox One GTA V wat bedoel je?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tomerieno

    • 2 april 2018 11:08
    @Xbox One GTA V bedoel je wat vanacht is neer gestort om 2.30 dat zag men al aankomen zou het dat zijn? En geen komeet en als het zo is zou het kunnen betekenen dat het helemaal opbranden aangezien het echte station ook helemaal opgebrand is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tomerieno

    • 2 april 2018 11:00
    D 5 is tilted, 418 datum dus dan is tilted waarschijnlijk weg maar waarom?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • KillaDyna

    • 2 april 2018 13:07
    @Tomerieno nou ik speel zelf fortnite op de eerste drukke plekken is tilted de tweede is retail maar tilted gaat weg omdat er veel te veel mensen zijn en het buggt ontzettend dus komt er wat nieuws er komt een reuze kasteel daar dus het nieuwe plekje

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • poklaan

    • 2 april 2018 15:24
    @Tomerieno Tilted past eigenlijk niet bij Fortnite, tenminste niet in de huidige map. Alles is vrij open, gebouwen zitten niet te dicht op elkaar en gebouwen zijn niet te hoog, en dan heb je Tilted waar dat allemaal andersom is. Alles dicht op elkaar, hoge gebouwen, het past eigenlijk gewoon niet bij de huidige map.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sijmen154

    • 2 april 2018 16:35
    Toch best toevallig dat op D5 op de map tilted tower is?!?!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Goodmushin

    • 2 april 2018 18:01
    Epic games is van mening dat tilted te druk is en de verdeling van 100 spelers op een map unbalanced is.

    Ze willen spelers beter verspreiden over de map. Volgens hun cijfers gaat 40 tot 50 % procent direct naar tilted.

    Bron reddit (google.nl)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iluyan

    • 2 april 2018 18:10
    Leuke implementatie van de game.
    Ik heb ook het vermoeden dat hij op Tilted Towers valt, aan de andere kant is dat misschien weer te voorspelbaar ?!