Nieuws
Mortal Kombat

Mortal Kombat-maker vraagt fans welke vechtgame ze willen zien

Een nieuwe Mortal Kombat, Injustice 3, een Marvel-game of Marvel vs DC

Geschreven door Michel Musters op
Ed Boon, de geestelijk vader van Mortal Kombat, vraagt via een poll op Twitter welke game fans willen zien.

Boon vraagt op Twitter welke NetherRealm Studios-game fans het liefst zo snel mogelijk willen kunnen spelen. Hij noemt daarbij Injustice 3, een Marvel-game, Marvel vs DC en een nieuwe Mortal Kombat-game als optie. Op moment van schrijven staat Marvel vs DC ver bovenaan, gevolgd door een nieuwe Mortal Kombat, Injustice 3 en tot slot een Marvel-game.

Het feit dat Boon een Marvel vs DC-game benoemt, wil niet zeggen dat het spel ook daadwerkelijk in ontwikkeling is. Dat geldt voor alle genoemde games - vooralsnog zijn geen van de genoemde spellen officieel onthuld, al gaan er geruime tijd geruchten over de ontwikkeling van een nieuw Mortal Kombat-deel. Een nieuwe Injustice-game laat volgens geruchten langer op zich wachten vanwege de onduidelijkheid over de deal tussen Warner Bros. en Discovery.

Dit artikel delen:

Lees meer

Officiële soundtrack Elden Ring nu op muziekplatforms te beluisteren Is Assassin's Creed de tijdgeest kwijt? - Ron en Erik Podcast 403
10

Reacties op: Mortal Kombat-maker vraagt fans welke vechtgame ze willen zien

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Messtranor

    • 12 september 2022 09:20
    Het maakt mij eerlijk gezegd niet zo heel veel uit. Er moeten gewoon meer fighting games komen. De markt wordt nu wel heel erg gedomineerd door een paar titels.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 12 september 2022 10:07
    Een current gen crossover tussen The Boys, DC Universe en Mortal Kombat

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 12 september 2022 10:16
    @StormFox Yooooo THE BOYS. Ik was helemaal niet hyped voor een fighting game (de laatste die ik grijs heb gespeeld was Street fighter IV, en heel even SF V.) maar nu je the boys noemt, was ik wel instant hyped. Goed idee! :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 12 september 2022 10:54
    @StormFox The Boys zou idd wel erg goed matchen met Mortal Kombat. Die matchup met DC destijds was veel te tam omdat DC geen fatalities toeliet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Smallie

    • 12 september 2022 11:07
    Ik krijg toch steeds vaker het George Baker gevoel bij gamestudio’s.
    Ergens 25 jaar geleden hebben ze iets bedacht en dat herhalen ze tot het einde der tijden.

    George: zal ik een liedje zingen?
    Consument: ja, George, wat heb je voor ons?
    George: iets met een witte duif en groene tas.
    Consument: heb je niets anders?
    George: ja zeker wel, een witte duif met groene tas of een groene duif met witte tas?
    Consument: poe heh, lastig.
    George: hij komt dag 1 op gamepass!
    Consument: gratis dus?
    George: ja en je kan ook een seizoenspass kopen.
    Consument: toch niet pay to win heh George?
    George: nee, nee, alleen voor andere kleuren duiven en om je aandacht af te lijden van de slechte kwaliteit.
    Consument: wauw-ie-wie-wah, doe mij maar een pre-order van de duurste versie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • turkieturkiei

    • 12 september 2022 11:11
    Terug naar de roots. Mk 2, Mk 3

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rainking

    • 12 september 2022 12:07
    Oh jee, daar gaat mijn hoop op Booster Gold als speelbare fighter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 12 september 2022 13:36
    Of, misschien raar ideetje, je verzint zelf gewoon iets heel nieuws!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 12 september 2022 14:18
    @CroniC Nieuwe ideeen zijn riskant. Grote bedrijven spelen liever op safe. Voor innovatie moet je bij de indie developers zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 12 september 2022 21:20
    Ik denk dat die optie de meeste votes gekregen zou hebben