Nieuws
Mortal Kombat 11

Mortal Kombat 11 is dit weekend gratis speelbaar op PS4 en XOne

Geboekte progressie kan mee naar complete versie

Geschreven door Michel Musters op
Gamers op PlayStation 4 en Xbox One kunnen dit weekend gratis aan de slag met Mortal Kombat 11.

Het gratis weekend gaat vandaag in en loopt tot maandag. De gratis versie van de game laat mensen de eerste twee hoofdstukken van de verhaalmodus spelen. Alle personages die in de lanceringsversie van de game zaten, zijn speelbaar. Ook alle multiplayermodi kunnen gespeeld worden. Daarnaast kunnen dlc-personages Shang Tsung, Nightwolf en de Terminator in de Tower of Time-modus worden uitgeprobeerd.

Alle progressie die in de gratis versie wordt geboekt kan meegenomen worden naar de complete versie van het spel. Daarbij is Mortal Kombat 11 dit weekend met 40 procent korting te koop. De gratis versie kan door iedereen gedownload worden, maar voor de multiplayermodi is wel Xbox Live of PlayStation Plus nodig.

Dit artikel delen:

Lees meer

Fifa 20 heeft meer dan tien miljoen spelers Makers Hitman werken aan nieuwe game met Warner Bros.
12

Reacties op: Mortal Kombat 11 is dit weekend gratis speelbaar op PS4 en XOne

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • EdwinVP

    • 11 oktober 2019 09:23
    Maar eens binnen halen dan…maar iemand die weet hoeveel GB deze download is?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 11 oktober 2019 09:37
    @EdwinVP Rond de 40/45GB

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • EdwinVP

    • 11 oktober 2019 10:49
    @Paxopoxo ok … eerst weer ff ruimte maken op de HDD…en.meteen aanzetten bij thuiskomst of anders is t weekend weer voorbij…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 11 oktober 2019 14:45
    @EdwinVP Altijd lastig om iets uit te zoeken om te verwijderen voor plek haha. Misschien is een externe HDD/SSD iets voor je?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • BertThaBest

    • 11 oktober 2019 09:27
    Nice, die ga ik even binnenhalen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 11 oktober 2019 11:40
    Nice, dit zouden meer uitgevers moeten doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr_joystick88

    • 11 oktober 2019 11:50
    Waar vind ik dit dan? Demo downloaden ofzo?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 11 oktober 2019 13:48
    @Mr_joystick88 Je kan de demo al downloaden van de PS store.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baroness

    • 11 oktober 2019 15:30
    "maar voor de multiplayermodi is wel Xbox Live of PlayStation Plus nodig."

    Aarg! die smeerlappen ik ben daar mee gestopt die zogenaamde gratis spellen…
    dan koop ik hem wel tweedehands op mijn Switch en fysiek welteverstaan…
    In de handjes!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 11 oktober 2019 16:14
    @Baroness Huh? Spel is alleen dit weekend gratis te proberen. Het is heel normaal dat je Xbox Live of PS+ nodig hebt voor de multiplayermodi. Je kan hem wel op de Switch halen en dan moet je alsnog voor Nintendo Online betalen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baroness

    • 12 oktober 2019 18:48
    Ja dat weet ik Paxopoxo,
    Maar ik ben een beetje klaar om voor alle spelcomputers een abonnement aan te schaffen. Ik heb een X-box One maar daar doe ik heel weinig nog maar mee….
    plus dat ik de laatste tijd heel veel speel op m'n Switch het had mooi geweest dat het ook 'gratis' op m'n Switch te spelen was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xXDannyNLXx

    • 12 oktober 2019 19:38
    erg mooi spel grafisch, ben helaas alleen echt heel slecht in fighting games zoals deze. Heb me gisteren dankzij de demo wel echt super vermaakt met de modus krypt.