Aan het project, dat volgens Molyneux een mix moet worden van Dungeon Keeper, Black & White en Populous, zijn nieuwe stretchgoals toegevoegd die al gedeeltelijk zijn gehaald. Bij 460.000 pond worden drie nieuwe singleplayer- en multiplayerstanden toegevoegd. Bij 475.000 wordt de optie toegevoegd om een eigen sekte te starten, volgens de projectpagina een "diepe sociale en competitieve feature".
Weet het project 485.000 pond op te halen, dan wordt Bafta-winnaar James Leach aangetrokken om het verhaal van de game te schrijven. Bij een half miljoen pond krijgt Godus een coöperatieve multiplayerstand en Possession-stand. Bij 550.000 pond wordt de game ook beschikbaar gemaakt voor Linux en Ouya.
Reacties op: Molyneux' Kickstarter-project Godus behaalt financieringsdoelstelling
bluethunder22
Louwter
SiS Anacreor
Ik ben wel blij voor de 22 cans, ze zijn soms wat te zweverig bezig, maar vind hun ambitie en ideeën tot nu toe leuk!
Nlkenneth
demo vid is btw wel gekomen maar stelde niet veel voor
Rexus
ZixXer
zo'n out spel had al bewegende/groeiende bomen. bijna alles had physics, zelfs nu heeft bijna geen enkle game dat. I want a good mp and thats what he screws up the most!
nigel94
Waaronder een prototype van de multiplayer.
Zuurstof
Maar OT: Ik had NOOIT gedacht dat ie op tijd genoeg geld zou binnenhalen. Maar ik blijf erbij dat mensen gegarandeerd teleurgesteld gaan worden!! Hij heeft een beetje grootheidswaanzin als het op game concepten aankomt. Als hij het ook echt waar zou kunnen maken, dan zou hij een god van de gaming community zijn, maar dat mag hij eerst eens bewijzen!
ShadowX