Nieuws
Chrono Odyssey

Mmorpg Chrono Odyssey onthuld

Game moet in 2022 verschijnen op PC, consoles en mobiel

Geschreven door Michel Musters op
Ontwikkelaar NPixel heeft de mmorpg Chrono Odyssey onthuld.

Het gaat om een "epische, fantasievolle mmorpg" die draait om ruimte en tijd. De game moet in 2022 uitkomen op consoles, pc, iOS en Android, al moeten er volgend jaar al testperiodes worden gehouden.

Chrono Odyssey moet grootschalige gevechten bevatten, wat afgewisseld wordt met exploratie van de grote kaart. Ook is er een job-systeem met achttien verschillende jobs. Het spel draait op de Unreal Engine 4. In Chrono Odyssey nemen leden van een speciale organisatie genaamd de Idraiginn het op tegen twaalf goden.

De soundtrack is gecomponeerd door Cris Velasco, onder andere bekend van de God of War-reeks, Overwatch en Resident Evil 7. Tot slot wil NPixel er een cross-mediale ervaring van maken, met bijbehorende boeken en comics. NPixel ontwikkelde eerder al Gran Saga.

Dit artikel delen:

Lees meer

Bol.com verwacht dit jaar geen PS5's meer te verkopen Microsoft-reclame bevat Master Chief, Minecraft en een hond
10

Reacties op: Mmorpg Chrono Odyssey onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    wazp

    • 4 december 2020 13:18
    @niqomipa idd, en als ik lees dat het ook op ios en Android uit komt dan haak ik al helemaal af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 4 december 2020 13:51
    Damn ik hoopte even met zon Titel dat het een nieuwe game zou zijn in de Chrono Trigger/Cross serie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 4 december 2020 14:00
    @Mmo-veteran Dat had ik dus precies hetzelfde, ik dacht YES!!! een 3e deel in de chrono serie. Teleurstelling van de dag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 4 december 2020 14:02
    @darkmanwls Hahahah ja. Dit moet de opzet zijn geweest van gamer.nl.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 4 december 2020 14:03
    @darkmanwls Ik mis het trouwens wel hoor, de tijd dat dat soort magische titels zomaar werden aangekondigd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 4 december 2020 14:26
    @Mmo-veteran heeft soms ook voordelen hoor. Ik herinner me nog dat ik in de SNES tijd helemaal gek was van Secret of mana. En in een of ander blad, ik geloof dat t gamepro of CVG was, stonden de eerste plaatjes van Seiken Densetsu 3. En ik werd compleet gek. En toen hoorden we een paar maanden later dat ie niet naar t westen kwam.

    Heb m jaren later pas kunnen spelen op een emulator met vertaling, en recentelijk nog als Trials of Mana op ps4.

    Over goeie oude tijden gesproken, game bladen. Waar je maandelijks naar uit keek voor je game nieuws.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 4 december 2020 19:09
    @darkmanwls Ja die tijd was toch geweldig. Ik weet nog dat ik als 12 jarige jongen naar de OBA ging om op internet te kijken naar de wereldkaart van Zelda OOT. Dat was echt zo speciaal in die tijd. Ik had thuis toen nog geen internet.
    Ik weet ook nog goed dat ik een N64 controller speciaal helemaal fresh in mijn kleding had verborgen omdat dat analoge stickje van die controller snel versleet. Ik wou Zelda met een nieuwe controller spelen. Heerlijke tijden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 4 december 2020 20:57
    @Mmo-veteran Zou een mooit artikel zijn op gamer.nl. Over de oude game bladen. De vraag is natuurlijk of dat mag qua rechten en zo. Ik weet dat ze wel een connectie hebben met power unlimited. Maar de buitenlandse bladen wordt lastiger

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 4 december 2020 14:32
    Ziet er best wel vet uit to be honest. Maarja, 10 seconden gameplay tegenover minutenlang CGI zegt niet zoveel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DevTrunks

    • 6 december 2020 09:05
    @WvA Ik gok vrij repetitief, vol met elementen om je aan het haakje te houden en terug te laten komen (hele doorzichtige) en een stortvloed aan audiovisuele prikkelingen met een UI die niet te overzien is. Althans… dat is mijn ervaring met Koreaanse MMOs.