Nieuws
Nieuwe box art Xbox-games

Microsoft verandert box art van Xbox-games

Nieuwe box art te zien bij verschillende winkels

Geschreven door Niels Arts op
Het lijkt erop dat Microsoft van plan is binnenkort de box art van nieuwe Xbox-games aan te passen.

De nieuwe box art van Xbox-games is te zien op de website van enkele Amerikaanse retailers, zoals Best Buy. Het grote verschil met de oude box art is de manier waarop de consoles waar je de game op kan spelen vermeld staan. De nieuwe box art maakt dit duidelijker.

Microsoft kreeg eerder al kritiek dankzij het grote aantal logo's en tekens dat op de huidige box art van Xbox-games te vinden is. De nieuwe box art is wat dat betreft in ieder geval een flinke vooruitgang, door de art van de games meer dan genoeg ruimte te geven.

Halo Infinite box art

Dit artikel delen:

Lees meer

Ontwikkeling Everwild vermoedelijk volledig opnieuw gestart Nieuwe gameplaybeelden van The Great Ace Attorney Chronicles
10

Reacties op: Microsoft verandert box art van Xbox-games

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 15 juni 2021 11:09
    Series S staat er niet op omdat het geen disc drive heeft

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 15 juni 2021 11:18
    @RIOdeMIO je was me voor

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    nielsarts20

    • 15 juni 2021 11:26
    @RIOdeMIO Natuurlijk! Hoe kon ik dat ook vergeten…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 15 juni 2021 11:25
    Niemand zal deze ook halen staat allemaal op de gamepass

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 15 juni 2021 11:33
    @Roy36NL Gamepass is groot, maar niet heel de xBox community heeft het.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 15 juni 2021 11:34
    @Quintex ja dat is ook wel zo. Maar mij lijkt het een no brainer al je Xbox heb dan haal je ook de gamepass, maar niet iedereen wil maandelijks ergens aan vast zitten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 15 juni 2021 11:39
    @Roy36NL ik haal altijd xbox gamepass (voor de pc) als er een game uit is waarvan ik niet zeker weet of het nou geweldig is of niet.. Zo niet dan heb ik een 10tje verspild of iets? En ik annuleer mijn abbonement altijd gelijk na aanschaf omdat ik maar 1 of enkele games wil testen haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 15 juni 2021 11:44
    @Markus88 haha ja zo kan het ook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 15 juni 2021 17:41
    @Roy36NL

    Ik wil mijn games graag fysiek hebben dus ik zal zeker de disc versie halen, ook al heb ik gamepass.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 16 juni 2021 09:46
    De games van microsoft's eigen studio's zullen wel op gamepass blijven, maar games van 3rd party leveranciers kan je niet zomaar blindelings vanuit gaan dat die op gamepass blijven. Zo is bijvoorbeeld Final Fantasy 15 onlang verwijderd van gamepass.
    Begrijp me niet verkeerd, gamepass is een enorm goede deal. Maar dat moet er wel even bij vermeld worden.