Nieuws
Game Pass

Microsoft past Game Pass-logo aan

De naam 'Xbox' komt te vervallen

Geschreven door Redactie Gamer.nl op
Microsoft heeft het Xbox Game Pass-logo aangepast, waarbij de naam 'Xbox' komt te vervallen.

Op Twitter is het logo aangepast van 'Xbox Game Pass' naar 'Game Pass'. De naam van de service blijft wel gewoon Xbox Game Pass voor pc en Xbox-consoles. Het Xbox-logo is om die reden nog zichtbaar in het Game Pass-logo.

Spelers zijn vrij om met de dienst Xbox-games op zowel Xbox One, Xbox Series X als pc te spelen - het platform lijkt van ondergeschikt belang, zolang men maar een Xbox Game Pass-abonnement afsluit.

Er gaan al een tijdje geruchten dat Xbox Live Gold ook gaat veranderen of mogelijk zelfs komt te vervallen. Of dat betekent dat online gaming gratis gaat worden op Xbox-consoles, of dat het onderdeel wordt van Xbox Game Pass, is nog niet bekend.

Dit artikel delen:

Lees meer

Konami plaatst opmerkelijke Silent Hill-tweets Cross-play voor Halo: The Master Chief Collection aangekondigd
9

Reacties op: Microsoft past Game Pass-logo aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Haraldinio

    • 3 augustus 2020 14:25
    Voor het eerst een maandje op game pass gekocht.

    Wanneer worden nieuwe games aangekondigd?

    Altijd begin vd maand?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 3 augustus 2020 15:05
    @Haraldinio Meestal 2x per maand, 1ste dag en 15/16de van de maand. Zou ook de gamepass app op je telefoon zetten, daarmee kan je ook goed in de gaten houden welke games uit gamepass verdwijnen. Ik speel er nu 2 die half augustus verdwijnen (DMC5 en Yuko's Island Express), dus die moet ik ff snel uitspelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Haraldinio

    • 3 augustus 2020 15:25
    @sandervs bedankt voor je reactie.

    Ik kan alleen nergens vinden wat dan de games per 1 augustus zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 3 augustus 2020 16:02
    @Haraldinio Houd dit account maar in de gaten: https://twitter.com/XboxGamePass

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 3 augustus 2020 16:45
    @Haraldinio je kan in de app kijken bij nieuw toegevoegd, het maakt op zich niet uit welke dag dat precies was denk ik?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 3 augustus 2020 16:00
    @sandervs Yuko's Island Express is een goed voorbeeld van een game die ik nooit gekocht zou hebben, maar waar ik me uitstekend mee heb vermaakt. Echt een unieke ervaring.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 3 augustus 2020 16:46
    @denver ja ik vind hem ook tof, gelukkig net op tijd ontdekt. Ik las pinball metroidvania en dat zijn 2 dingen die ik tof vind.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 3 augustus 2020 17:08
    @denver dat is denk ik het leukste van Gamepass, games ontdekken die je normaal niet zou kopen, ik heb dat ook met Dirt 4 en Dirt Rally 2.0, die vind ik echt vet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Oxymorphone

    • 3 augustus 2020 16:22
    Tis weer terug naar de minimal style. The wheels of the bus go round and round…