Nieuws
Xbox

Microsoft kondigt Xbox Series Aqua Shift-controller aan

Aparte kleur en rubberen grip

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft een nieuwe controller voor de Xbox Series X en S aangekondigd, de Aqua Shift.

Volgens het bedrijf wisselt de controller een klein beetje van kleur afhankelijk van de hoek waarop men er naar kijkt. Dat moet men volgens het bedrijf "zien om te geloven". Daarnaast zitten er een rubberen grip aan beide zijkanten van de controller.

De controller is voor 69,99 dollar (waarschijnlijk omgerekend 69,99 euro) via de Xbox-website te reserveren en komt op 31 augustus uit.

Xbox

Dit artikel delen:

Lees meer

Seizoen 5 van CoD: Black Ops Cold War en Warzone begint op 12 augustus Carmageddon-levels en -wagen nu onderdeel van Wreckfest
8

Reacties op: Microsoft kondigt Xbox Series Aqua Shift-controller aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    denver

    • 4 augustus 2021 10:22
    Dat moet men volgens het bedrijf zien om te geloven.

    Biedt de controller vervolgens alleen online aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 4 augustus 2021 10:24
    Die spamfilter is de terror. Het erge is nog dat deze spamfilter in het front end zijn werk doet, dus Gamer heeft geen idee wat wel of niet goed gaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 4 augustus 2021 10:25
    Dikke tip: ga users whitelisten in plaats van wegpesten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tinus Tussengas-1

    • 4 augustus 2021 10:43
    @denver het irritante is ook dat er geen enkele communicatie hierover is. Meerdere gebruikers klagen erover, maar ik heb er nog geen bericht over langs zien komen vanuit de beheerders. Precies hetzelfde als bij al die spamberichten. Op deze manier weet je zeker dat je straks geen actieve community meer hebt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MonsterCrab

    • 4 augustus 2021 10:57
    @Tinus Tussengas-1 Stuur ons een mailtje naar redactie@gamer.nl als je problemen hebt. Dat kunnen we gebruiken om onze spamregels aan te passen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 4 augustus 2021 11:34
    @MonsterCrab - Wat mijn theorie over het front end verhaal bevestigt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Hellspawn

    • 4 augustus 2021 11:41
    Ik vind het een mooie controller, misschien koop ik er wel eentje…

    En even off-topic over het spamfilter. Die is veel te streng, en je weet niet welke woorden taboe zijn. Hij blijft op de meest normale woorden al hangen. Maar ik weet niks zeker, en ik pas steeds mijn reacties aan, tot het lukt. Kan dat niet wat milder? En kan gamer.nl niet ergens aangeven wat het specifieke beleid hierin is. Want wat ik er over kan lezen is veel te algemeen, sorry.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    zandmannetje

    • 4 augustus 2021 17:33
    Hij is te pre orderen op de Nederlandse xbox site voor 64,99.