Nieuws

Microsoft komt met exclusieve Halo 5-editie van Xbox One

Verschijnt 20 oktober, heeft een harde schijf van 1 TB

Geschreven door Gijs Scheltens op
Microsoft brengt op 20 oktober een speciale Halo 5: Guardians-editie van de Xbox One uit. De console en bijbehorende controller hebben een grijs met blauw uiterlijk. De harde schijf van de speciale editie heeft 1 TB opslagruimte.

De console is onderdeel van een bundel met Halo 5: Guardians. Het nieuwste spel in de Halo-reeks verschijnt een week na de Xbox One: op 27 oktober.

Eerder onthulde Microsoft al het nieuwe Halo-toernooi Halo World Championship en een gameplayvideo met de nieuwe Halo 5-map Coliseum. Microsoft wil Halo weer doen opleven als esport, bleek uit een artikel in de New York Times.

Bron: IGN

Dit artikel delen:

Lees meer

Bekijk hier de EA Gamescom persconferentie Cities: Skylines komt naar Xbox One
8

Reacties op: Microsoft komt met exclusieve Halo 5-editie van Xbox One

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Charles_Cash

    • 4 augustus 2015 20:55
    Ik vind helemaal mooi.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Donutje

    • 4 augustus 2015 21:57
    Hebben hebben hebben!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • NickMulders

    • 4 augustus 2015 22:05
    Sinds de app verdwenen is kom ik hier nog amper, gaat het dan nog wel een keer mogelijk zijn links door te sturen zonder dat je 404 not found krijgt?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 4 augustus 2015 23:49
    Ziet er vet uit maar ik heb de Halo 5 Guardians limited edition al in pre order staan voor 38 euro :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cor9

    • 5 augustus 2015 11:08
    Waar heb je die voor 38 euro gevonden als ik vragen mag? :o

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 5 augustus 2015 11:12
    Wehkamp :)

    Wehkamp had hem fout geprijsd staan voor 58,99 de dure editie die bij bol en gamemania 99 euro kost, en doormiddel van die actie die ze hadden met invite een vriend etc etc ging daar nog eens 20 euro vanaf dus een koopje :D.

    Hij staat nu voor 75 gloof ik op de site wat nog steeds goedkoper is dan mania en bol.

    Halo 5 Guardians limited edition heb ik dus voor de super prijs van 38,99 :D, tis dat ik erachter kwam door reacties op een forum waar ik zit anders had ik het ook niet geweten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Donutje

    • 5 augustus 2015 15:09
    Jup daar heb ik m ook vandaan! Ideaal die wehkamp acties.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cor9

    • 5 augustus 2015 17:26
    Nice! :D