Nieuws
Xbox Series X

Microsoft geeft vanaf nu elke maand een update over Xbox-merk

Halo Infinite nog altijd voor eind dit jaar gepland

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft Xbox 20/20 aangekondigd, een programmareeks waarmee het bedrijf maandelijks updates geeft over alles rondom Xbox.

De Xbox 20/20-reeks moet fans informeren over alles omtrent Xbox One, de aankomende console Xbox Series X en Game Pass. Het begint aanstaande donderdag met de nieuwe Inside Xbox-livestream, waar Series X-games van third party uitgevers worden getoond. Het is nog niet bekend wat voor uitzending in juni volgt, en in juli toont Microsoft Series X-games van het bedrijf zelf.

Daarnaast laat Microsoft in de aankondigingspost van Xbox 20/20 weten dat het nog altijd van plan is om de Xbox Series X eind dit jaar samen met Halo Infinite te lanceren. Infinite stond gepland voor de Series X-lancering, maar gamers hadden de laatste maanden hun twijfels, onder andere vanwege het coronavirus.

Tot slot deelde Microsoft bij de aankondiging van Xbox 20/20 een korte video. Het geluid en het beginbeeld doen vermoeden dat het gaat om het boot-up scherm van de Xbox Series X, dat spelers te zien en te horen krijgen wanneer ze de console aanzetten. Het is niet bevestigd dat het daadwerkelijk om het boot-up scherm gaat.

Dit artikel delen:

Lees meer

'Cate Blanchett speelt Lilith in verfilming Borderlands' Cyberpunk 2077-evenement aangekondigd voor 11 juni
12

Reacties op: Microsoft geeft vanaf nu elke maand een update over Xbox-merk

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 6 mei 2020 08:28
    ben benieuwd wat ze morgen allemaal laten zien van 3rd party dev.
    En of daar nog een exclusive game tussen zit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 6 mei 2020 10:08
    @hulstpower ik zat qua exclusives te denken aan Hellblade, Halo, Fable, en heel misschien perfect dark of een andere verrassing.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 6 mei 2020 10:37
    @rvg1983 ah oke dat was me ontgaan. Naja logisch dat ze het een beetje uit moeten smeren als ze elke maand een update willen geven πŸ˜‰

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvg1983

    • 6 mei 2020 10:53
    @wazp ik heb blijkbaar op een verkeerde knop gedrukt πŸ˜…
    Maar klopt. De aankondigingen
    van Microsoft Studio's is volgens mij in juni of juli, had ik ergens begrepen. (Pin me er niet op vast)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 mei 2020 11:15
    @wazp dat word nu niet bekend gemaakt maar juni of Julie, ben meer benieuwd of er een ex 3rd party game komt of zo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tyberium

    • 6 mei 2020 11:15
    @hulstpower Forza Motorsport 8 confirmed :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 mei 2020 12:15
    @tyberium ja die komt zeker maar dat is first party. Ik vraag me af of ze een deal hebben met een studio die niet onder Xbox games studios valt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 6 mei 2020 10:00
    Super veel zin in. Dit gaat mooi worden! En daarna iedere maand meer nieuwtjes om naar uit te kijken!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 6 mei 2020 10:03
    Zo toe maar, ze doen er nog een schepje bovenop. Ze gaan voor goud de mannen van Xbox.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hendrik_Klein

    • 6 mei 2020 11:40
    Over XBOX gesproken. Wanneer verschijnt eindelijk deel 2 van dit artikel? https://gamer.nl/artikelen/achtergrond/de-hoogte-en-dieptepunten-uit-de-geschiedenis-van-xbox-deel-1-2/ Dit is al de vijfde keer dat ik het vraag en ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen. Waarom weigert de redactie van Gamer te communiceren?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 6 mei 2020 17:27
    @Hendrik_Klein nieuw hier?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hendrik_Klein

    • 6 mei 2020 18:34
    @Millman7 Mijn account wel maar ik lees hier al jaren. Ik heb echt het idee dat de redactie binnenkort bekend maakt te stoppen met Gamer. De connectie tussen bezoekers en de redactie hebben ze totaal verbroken. Niet reageren op vragen, het niet versturen van prijzen bij prijsvragen, niet reageren op e-mails. Jammer!