Nieuws
Crash Bandicoot

Menu uit Crash Bandicoot N.Sane Trilogy met Xbox-knoppen opgedoken

Dus toch naar Xbox One?

Geschreven door Lucas May op
Beelden van een Xbox One-versie van de recent verschenen Crash Bandicoot-remake zijn opgedoken.

Als onderdeel van haar portfolio heeft ontwerper Kara Zisa een video en screenshots van Crash Bandicoot N. Sane Trilogy online gezet, om haar werk aan de interface van de game te demonstreren. Hierin is een menu van Crash Bandicoot N.Sane Trilogy te zien met Xbox-knoppen in plaats van PlayStation-knoppen.

Op dit moment is de Crash-remake exclusief voor PlayStation 4, hoewel er wel eerdere geruchten waren over een Xbox One-versie.

Dit artikel delen:

Lees meer

Titanfall 2 per 1 augustus naar Origin Access The Long Dark vanaf 1 augustus uit Early Access
12

Reacties op: Menu uit Crash Bandicoot N.Sane Trilogy met Xbox-knoppen opgedoken

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Erwintjuh

    • 31 juli 2017 10:41
    Zou nog kunnen dat het een pc afbeelding is. Als je een spel dan met xbox controller bediend krijg je die knoppen ook vaak te zien

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 31 juli 2017 11:19
    Ik zou eerder verbaast zijn als ze NIET op de xbox en pc uitkomen, Activision heeft de rechten en het is al 100 jaar geen exclusive meer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nocturnal

    • 31 juli 2017 12:14
    Dacht dat dit al zo goed als zeker was 9 december zou de release zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Freeman

    • 31 juli 2017 14:20
    het zou fijn zijn dat deze voor de Switch komt !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 31 juli 2017 20:36
    Grappig dat de xbox nu zelfs reboots van de PlayStation krijgt er is echt niks nieuws op die xbox hè. We noemen hem thuis de swiffer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Apetjoek

    • 31 juli 2017 23:41
    @roy32nl Ik heb altijd een beetje medelijden met mensen die zich geen twee consoles kunnen veroorloven. Die noemen we thuis de modaaltjes.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 1 augustus 2017 10:33
    @apetjoek Dat is veruit de meerderheid hoor die maar 1 console heeft. Wel een beetje arrogante opmerking. Ik heb ook beide consoles maar besef me wel degelijk dat dat een luxe positie is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 2 augustus 2017 16:18
    @darkmanwls De reactie mag dan niet geheel chique zijn, maar die haat en console war mag best een keer ophouden. Hoe veel sneren en klote opmerkingen moeten er gemaakt worden over wie de beste spierballen heeft? Als je een gamer bent geniet je gewoon van de producten, ik heb alle platformen en geniet van alle content, geen reden tot haat of kut opmerkingen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 2 augustus 2017 23:50
    @krytuun Dat is waar. Maar het is gewoon een kwestie van blij zijn met wat je hebt ipv afgeven op datgene wat je niet hebt. Beiden zijn geweldige consoles, gamen op PC is ook geweldig (ja ik heb ook een dikke game pc naast mijn 2 huidige generatie consoles). Waarom zo lopen zeiken over dat kamp waar je niet in zit. Geniet gewoon van t kamp waar je WEL in zit. Ik heb t al zo vaak gezegd, maar ipv zeiken over welke console nou beter is kan je beter gewoon lekker gaan gamen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 3 augustus 2017 00:58
    Precies wat ik bedoel ik heb ook alles maar merk wel dat mijn Xbox steeds vaker uitblijft omdat er domweg geen exclusives voor zijn. Ik wilde met deze opmerking alleen onderstrepen dat Microsoft meer moet uitbrengen en het was ook een knipoog naar xbox kinderen die bij elke remake zo hard schreeuwen "This is for the remakes" @darkmanwls

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 3 augustus 2017 08:11
    @roy32nl Of bepaalde personen die constant over 4K lopen te blaten. 4K kan me echt gestolen worden. Zelfs op pc heb ik geen 4K schermen, ondanks dat mijn PC het makkelijk aan zou kunnen. Maar het heeft voor mij geen toegevoegde waarde. Als ik mijn ps4 en xbone al zou omruilen voor een ps4pro en een xbonex dan doe ik dat niet voor de 4K maar voor de hogere framerate en/of betere grafische effecten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 1 augustus 2017 00:42
    Ja gelukkig weet ik niet wat dat is. Overigens zijn mensen met 1 console niet zielig ofzo misschien geven ze er niet zoveel om. Dat jullie op mensen neerkijken met 1 console geeft prima weer hoe jullie thuis in elkaar steken :-)