Het gebeurt maar heel zelden, maar af en toe laten de jongens van 3DRealms wel eens wat van zich horen. En de voornaamste vraag die ze dan natuurlijk krijgen is: waar zijn jullie al die tijd mee bezig? Om daar antwoord op te geven behandelt George Broussard af en toe enkele tech-vragen om iedereen toch nieuwsgierig te houden. Zo dus ook nu weer laat hij wat nieuwe facts doorschijnen.>>Its bone system is equally impressive...I assue DNF's is a step or two ahead of it? (not that i know jack sh*t about bones tech)

Our skeletal system is one of the best I can imagine for a game. There is literally nothing we can't do with it. We're still evolving ideas and gameplay from it's flexibility.

>>If DNF looks anything similar to Rune in terms of photorealism it has Quake3 engine beat hands down(Quake3 is too bright and

I think you can see that from our shots a year ago. DNF is very photorealistic.Ontwikkeling van gameplay? Ik had zelf gehoopt dat ze die fase nu toch hadden afgesloten. Vanaf hier is het namelijk nog wel een jaartje of anderhalf a twee ontwikkelen.

Duke Nukem 4 Ever, this fall 2008