Meer interactieve omgevingen in BloodRayne II | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Eind dit jaar hoopt Majesco een vervolg op de vooral in de verkoop erg succesvolle nazi-bijtgame BloodRayne in de winkels af te leveren. Het origineel kreeg aardig wat kritiek te verduren en de makers hebben dan ook heel wat aanpa ingen doorgevoerd. Niet alleen zal het spel mooier en gedetailleerder zijn, vooral op het gebied van gameplay heeft men een aantal dingen flink aangepast.

Zo zal het spel een veel uitgebreider pakket aan moves bevatten. Een dertigtal moves zal Rayne zonder probleem uit haar mouw kunnen schudden. Ook aan de wapens heeft men het nodige veranderd. Zo zullen alle wapens, naarmate je ze veel gebruikt, een level omhoog kunnen gaan, vergelijkbaar met Ratchet & Clank 2. Ook krijgt ze een soort harpoen tot haar beschikking waarmee ze objecten in haar omgeving naar tegenstanders kan slingeren. Ook kan je de tegenstanders zelf vastgrijpen, waardoor er wederom nieuwe mogelijkheden voor het maken van een bloedfontijn ontstaan:Additionally, the key-based progre ion scheme, which we're all so very well versed in, has also been replaced. The new levels are organized around "kill puzzles." Sounds a little grisly, we admit, but they're smart. Rayne enters into a room and the doors around her all lock down tight. What can she do? In this one demo level, a giant fan is the key to succe . Using her harpoon system again, she can flip enemies into the fan, which acts exactly like a meat grinder and shreds them to pieces. In the proce , the fan disintegrates, creating a perfect exit from the previously locked up room. IGN heeft een uitgebreide preview online gezet gebaseerd op enige hands-on ervaring met een vroege versie van het spel. De preview gaat vergezeld van een aantal nieuwe screenshots, waarop onder andere de prachtige naaldhakken te bezichtigen zijn, en is hier te bekijken.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou