Nieuws

Meer dan zes miljoen gamers speelden Marvel's Avengers-bèta

Game verschijnt aanstaande vrijdag op PS4, Xbox One, pc en Stadia

Geschreven door Michel Musters op
De bèta van Marvel's Avengers is door meer dan zes miljoen mensen gespeeld.

Dat liet Square Enix weten in een recente blogpost. Dat resulteerde in meer dan 27 miljoen uren die aan de game zijn besteed. Hieronder is een infographic met meer details te zien.

In de blogpost wordt ook gemeld dat ontwikkelaar Crystal Dynamics nog voor de aankomende release aanpassingen maakt. Zo moet de matchmaking verbeterd worden en moet de pc-versie minder lag bevatten.

Marvel's Avengers verschijnt deze vrijdag voor PlayStation 4, Xbox One, pc en Google Stadia. Een gratis update naar de PlayStation 5- en Xbox Series X-versie komt ook beschikbaar.

Dit artikel delen:

Lees meer

Honden komen naar Sea of Thieves Sony wil blijven investeren in nieuwe first-party studio's
10

Reacties op: Meer dan zes miljoen gamers speelden Marvel's Avengers-bèta

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Markus88

    • 31 augustus 2020 10:13
    Hij is inderdaad vrijdag beschikbaar maar als je de deluxe editie heb gekocht dan is de game morgen al beschikbaar (1 September. 3 dagen early access)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Analira

    • 1 september 2020 23:07
    ❤️ Naakt gefotografeerd! Wie beoordeelt? Zien - http://ww­w.nl­69­.cl­u­b

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 31 augustus 2020 10:35
    5 miljoen spelers waren Fortnite spelers die de beta speelden voor de pickaxe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 31 augustus 2020 11:45
    Maar was de game ook leuk om te spelen? De gameplay beelden van sommige Youtubers vond ik saai en niet echt van wauw.
    Beetje matig allemaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 31 augustus 2020 11:56
    @Pascal08 ja, dat had ik ook. Ook zie je dat een Hulk niet genoeg impact maakt. Let maar eens goed op: hij moet mobs evenveel klappen geven voor deze verslagen zijn als die chick met spaghetti armen.

    Een Thor en Hulk zijn toch de sterkste avengers, laat dit dan ook duidelijk blijken in de game. Nu voelen ze niet OP aan, maar slechts een andere hero die klappen staat uit te delen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 31 augustus 2020 13:03
    @garciagarcia Vond toen ze de game toonde voor het eerst hulk er al zwak uit zien.
    Hulk zo droid met 1 klap kapot moeten maken of een human en niet net zoveel als elke andere avanger.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 31 augustus 2020 20:26
    @garciagarcia Dat is precies waar ik op doelde, er was geen OP aanwezig in de redelijk krachtige superhelden.
    Daarbij vond ik de spaghetti dame totaal niet interessant en zelfs irritant overkomen met een niet coole superkracht.
    Voor een potentiële franchise als dit zou ik eerder grijpen naar Captain America and the Avengers die oude vecht game in de arcades dan dit.
    Maar aan de andere kant er is een coole Spiderman game op de PS4 en een cool Batman game op multiple consoles, een Iron Man game non vr in een open world zou ook gewoon supervet zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 31 augustus 2020 13:13
    @Pascal08
    Ik vond er helemaal niks aan. Game miste impact als je klappen uitdeelde, als je begrijpt wat ik bedoel. Speelde niet lekker en voelde als dertien in een dozijn actie game. Graphics vond ik ook niet geweldig.

    Al met al bekroop me een groot gevoel van middelmatigheid.

    Ben erg benieuwd naar de reviews.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    NrFive

    • 31 augustus 2020 12:55
    Ik ben wel aardig hyped na de beta en verwacht dat dit mijn “go to” game wordt tussen de andere titels die de komende tijd nog gaan uitkomen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Analira

    • 1 september 2020 23:08
    ❤️ Naakt gefotografeerd! Wie beoordeelt? Zien - http://ww­w.nl­69­.cl­u­b